rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit?  (Luettu 404836 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:31
Vs: Mitä mietit?
« Vastaus #1395 : 5.09.2026 kello on 11:58 »
Kummia tapoja karavaanareilla😁 Mostarin campingilla oli serbivaunuilija jolla 2 talvisuojaa jääkaapissa, mahtoi olla lämmin.

Oisko siellä vaihdettu kompurakaappi.
Itellä lisäksi sisäpuolella 50mm finfoamit 😉

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:09
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #1396 : 5.09.2026 kello on 13:29 »
Oisko siellä vaihdettu kompurakaappi.
Itellä lisäksi sisäpuolella 50mm finfoamit 😉
Ei ollut kun kaapin toimintaa ihmetteli.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:45
« Vastaus #1397 : eilen kello 15:07 »
Mietin, että mikä mahtaa olla se luonnonlaki, joka estää sukkaparin puoliskoja löytämästä toisiaan. Jos minulla on vaikka kuivausrummussa 10 erilaista sukkaparia muun pyykin seassa, niin minkä takia minun pitää AINA kaivaa sieltä esiin 11 sukkaa, ennen kuin minulla on yksi pari. Olis paljon helpompaa, jos se ensimmäisen sukan pari tulis vastaan vaikka toisella tai kolmannella nostolla, mutta kun ei. Ei sitten millään, ikinä.  >:(

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
« Vastaus #1398 : eilen kello 15:21 »
Tuohon sukkapari ongelmaan löysin ratkaisun Kaukoidässä.  Tilasin netistä yhteensä 50 paria puuvilla sukkia.  Kaikki mustia, samaa laatua.  En muista hintaa mutta yhteensä reilusti alle satasen + 3 euroa idänkauppalisä valtiolle.
Kun sukkaämpäri täyttyy (likaiset n 10 paria) pesen 30 minuutin ohjelmalla.  Hyvin toimii.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:02
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #1399 : eilen kello 15:56 »
Meillä koira varastaa sukkia ja pesukone syö niitä. 😮

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:23
  • Italiafani mut kulkuneuvon pitää tulla Ranskasta
« Vastaus #1400 : eilen kello 19:23 »
Mä hommasin muovisia klipsuja joilla yhdistän sukkaparin ennen kuin heitän ne pyykkikoriin :o

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:37
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #1401 : tänään kello 09:11 »
Mä hommasin muovisia klipsuja joilla yhdistän sukkaparin ennen kuin heitän ne pyykkikoriin :o
Käytän myös tuollaisia klipsuja, mielestäni on käteviä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:45
« Vastaus #1402 : tänään kello 09:21 »
Käytän myös tuollaisia klipsuja, mielestäni on käteviä.

Tuo edellyttää järjestelmällistä ja suunnitelmallista toimintaa, joka ei ole mulle luontaista. Paljon luontaisempaa on vaan tunkea ne sukat pyykkikoriin tai pesukoneeseen ja sitten joka kerran ärsyyntyä :laugh:

Valtava määrä identtisiä sukkia olis mulle se toimivin ratkaisu. Pitääpä harkita siirtyisinkö tuohon.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:33
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #1403 : tänään kello 09:28 »

Valtava määrä identtisiä sukkia olis mulle se toimivin ratkaisu. Pitääpä harkita siirtyisinkö tuohon.

silloinkin pitää käyttää niitä jotenkin järjestelmällisesti jotta ei ole toisessa jalassa kulunut sukka ja toisessa lähes uusi.

eli joko tarkka järjestys miten sukkia kierrättää, tai ottaa vain tietyn pari sukkia käyttöön ja heittää ne sitten roskiin kun ovat kuluneet.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:23
« Vastaus #1404 : tänään kello 09:34 »
Tuota noin. En arvannut tämän ongelman laajuutta vaikka joskus näin joutuu itsekin samankaltaisissa mustissa sukissa toteamaan.

Kun mies on kuolinvuoteellaan, hän mietti suhteellisuusteoria n perusteita. Kun nainen on kuolinvuoteellaan, hän miettii, mihin katosi pesukoneessa se toinen sukka.

anything