Kyllä tämä onnistuu 30v nuoremmaltakin😁 Mutta asiaan päähän tässä hajoaa tuparutuna; viikon päästä siis Lahden messuille. 140€ kallein treffi parkki multa saa toimintaohjeet miten selviät 24egee/2 henkeä🤠👌
|
Kyllä tämä onnistuu 30v nuoremmaltakin😁 Mutta asiaan päähän tässä hajoaa tuparutuna; viikon päästä siis Lahden messuille. 140€ kallein treffi parkki multa saa toimintaohjeet miten selviät 24egee/2 henkeä🤠👌
Hyvin on jossain huollossa Jumpyn kilven valoja kohdeltu. Helppo tosin vaihtaa polttimo, kun lasit poistettu. Voi vain nypätä polttimon irti ja uus paikoilleen.Mulla oli Scudosta nuo vilkun lasit poistettuna varmaan 15 vuotta... Sitten katsuri määräsi ne vaihdettaviksi. Nyt pitää sitten sisäkautta vaihtaa polttimo. Kokeilin ledipolttimoitakin, mutta oli minusta liian kirkkaat ja jäivät kiilumaan, kun virrat katkaisi. Joo, ostin samalla Philipsin polttimot, antaa valkoista valoa sopivasti. En viitsinyt ledejä kokeilla, etuparkeissa on ja tosi kirkkaat, eli ei taakse muiden harmiksi. 🙂
![]() Helppo oli vaihtaa takakautta, vaneri lähti hienosti irti. Ulkokautta vaihtamalla tarpeetonta väkivaltaa ja lopputulos oli nähtävissä. Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna sinistä vastaa palkkia hetkeen näkynyt. Joten siis tänne pitänyt laittaa; tulevana vkl Helvetinjärven kp.
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna sinistä vastaa palkkia hetkeen näkynyt. Joten siis tänne pitänyt laittaa; tulevana vkl Helvetinjärven kp.Ilmeisesti lukitu vahigossa, ilmoitin asiasta ylläpidolle. No hyvä itse en saanut aikaiseksi..
Tuli mieleen, että milläköhän opeilla Suomessa nykyään saa ajokortin?
Lahdessa oli isompi mälli, joka johtui kuskien tyhmyydestä. Kun suma oli jo valmis ja tie täynnä sinisiä valoja, homma vaan jatkui! Jostain tuli vielä pari Audikuskia ja päässä takoi vaan yksi ajatus: 'Minä en ...kele aja 'alinopeutta' ja häiritse muita'! Sinne menivät sumaan. 120:pin sijaan oikea nopeus olisi ollut 20km/h. Onneksi en ollut lähellä. Tuli mieleen, että milläköhän opeilla Suomessa nykyään saa ajokortin?miten sinun mielestä siihen pitäisi varautua jos keli muutuu hetkessä? Se pitää osata ennakoida.
Millähän saisi unen päästä jälleen kiinni?
miten sinun mielestä siihen pitäisi varautua jos keli muutuu hetkessä?Jos kysyy tuollaista eikä tiedä vastausta niin on parempi viedä kortti pois. |