![]() Omassani uuden karheat Nokialaiset talvi ja kesäpyörissä. Vaimolla taas uudet Misukat sekä talvi että kesäpyörissä. Hyvistä en tiedä kun näillä merkeillä yleensä olen pärjäillyt moitteettomasti. Matkailuautossa kiinalaiset Marshalit nastoilla. Toisinaan pitää ja aina kun lähtee pitää kokeilla onko nyt pitokeli vai lipsukeli ts niihin ei voi luottaa. Olivat halvat, ensimmäiset ja viimeiset kiinlaiset, ens kerralla pitää olla varaa kunnon renkaisiin. Pojan autossa Goodyearin Ultragripit, edellistä sukupolvea pitoa on juuri ja juuri riittävästi. Meluakin on enemmän, tosin autokin on 15 v.. Sent from my iPad using Tapatalk Kyllä noita testejä on luettu hartaasti ja uskottu autolehtien asiantuntijoita . Näinköhän Nokia on ainut joka on yrittänyt parantaa tuloksiaan vilungilla . Ootellaampa nyt turpoaako tämäkin keissi niinkuin muutkin vilunkipelit. Ihmeen hiljainen ketju tää on,mutta oli sitten kyseessä talvi tai (kesärenkaat joissa varmaan on myös vilunkia tehty) niin mun muistin mukaan niin monet kehu ostaneessa testivoittajat, ovatkos ne kaikki nolona hiljaa? Tää on kova paikka niille joka on uskonut Nokian "kumien" laatuun. Eihän siitä voi kirjoittaa vielä, kun pitää vielä sulatella miten tässä näin pääsi käymään. ![]() Lisäksi mm Testworld joka tekee testit mm TM ja muut isot autolehdet. Ostaa kaupasta pääosin nuo testirenkaat, merkeistä riippumatta. Autop**lu on taas se mitä ei lasketa. Nyt pitäs ostaa suvikumit,jotku halpikset ostan.Toki mulla tulee vähän kilsojakin. Pinnattuja kumejakin olen ostanut,eikä ole ollut valittamista. |