Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.11.2011 kello on 13:19 ---Tuosta asenteesta minä tykkään. Mutta kuitenkin sinun kinastelujen takia olen monet yöt joutunut valvomaan. Monet päihtymishakuiset juomingit pitämään. Ja peiliin katsoessa huomaan, että suupieltä on ruvennut nyhättämään. ;)
--- Lainaus päättyy ---
:D :D :D Tervettä meininkiä!!!
Alan:
Harvoin tällä foorumilla repeää, mutta nyt... ;D
Rölli:
Asiaa hivotellen ny on perjantai ja auto ei liiku vaik mimmomoset rattat, eli hölökyn kölkyn... ;D
Pekka:
Vaihdoin tossa talvirenkaat alle ja mietin kuinka lujaa voi vetää tommosen V70 Volvon pyörän pultin kiinni.
Olivat huollossa saaneet ne niin kireälle, että pitkään vääntövarteen sai laittaa pitkän jatkon päähän ja sitten nousta varren päälle keikkumaan. Yksi kerrallaan paukahti auki menemättä poikki.
On niillä hienot vehkeet ja tekijät huollossa. Olis maantiellä jääny vaihtamatta.
No nyt saa talvi tulla. Seuraavassa huollossa pyydän kirjallisen todistuksen siitä mihin momenttiin vanteet on kiristetty. P++##&e.
ihaa:
Mä tein kerran niin että renkaat ostettuani ja liikkeen laitettua ne auto alle otin liikkeen pihalla takakontista ristikkoavaimen ja kokeilin josko saisin niitä pultteja auki, no en saanut en, eikä saanut liikkeen asentajakaan joka ne oli pulttikoneella kiristänyt... Asentaja haki sitten momenttiavaimen ja laittoi ne valmistajan asettamaan momenttiin ja kylläpä lähti kivasti pultit auki sitten keväällä ristikkoavaimella, ei nuo aluvanteet siitä ylitiukkuudesta tuntuneet ottavan itseensä vaikka niin sanotaankin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta