Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (11/118) > >>

ihaa:
Turhaa nuukailua ajaa kesärenkailla jos on joka arkipäivä liikenteessä ja keskivertoautoilija ajaa niin vähän talvessa että ne talvirenkaat on kovettumisen takia jo menettäneet pitonsa neljän-viiden talven jälkeen.

Yhdellä työkaverilla on 14 vuotta vanhat talvirenkaat ja viitsii vielä kehua niiden ominaisuuksia. ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  4.11.2011     kello on 10:37 ---Nään asian niin, että se joka "joutuu" vaihdattamaan renkaat liikkeessä, sillon on vaihdettava kun se mukavasti luonnistuu. Mutta se joka vaihtaa itse, se on puolen tunnin homma henkilöautossa, silloin kun liukkaus uhkaa.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Itte vaihdan. Vaan kun ei viitti ruveta hommaan aamulla, kun vahinko on jo tapahtunut.

Tuli itseasiassa vaihdettua heti, kun kotitie oli ensimmäistä kertaa jäässä. Sen jälkeen ei ole ollut, mutta miettikeepä, paljonko rouhitte asfalttia keväällä, kun ei ihan uskalla vaihtaa kesäkumia alle.

arska100:
Tää on taas sellainen asia mistä voidaan vääntää kättä loputtomiin.. ;) Eiköhän se ole niin että jokainen vaihtaa renkaat kun parhaimmaksi näkee.. :)

Alan:
^

Näin on. Mutta tuon Höpöttäjän kanssa on mukava sillee hyvällä mielellä kinastella. Se kun ei vedä sitä kuuluisaa hernettä nenään tai muuallekaan ainakaan kovin herkästi.

Vaan se kannattaa muistaa, ettei tehokkaalla vetoautolla harrasta samanlaisia kiihdytyksiä kuin kesäkumeilla. Rupiaa nastat lentelemään äkkiä. :o

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.11.2011     kello on 13:02 ---^

Näin on. Mutta tuon Höpöttäjän kanssa on mukava sillee hyvällä mielellä kinastella. Se kun ei vedä sitä kuuluisaa hernettä nenään tai muuallekaan ainakaan kovin herkästi.

Vaan se kannattaa muistaa, ettei tehokkaalla vetoautolla harrasta samanlaisia kiihdytyksiä kuin kesäkumeilla. Rupiaa nastat lentelemään äkkiä. :o

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta asenteesta minä tykkään. Mutta kuitenkin sinun kinastelujen takia olen monet yöt joutunut valvomaan. Monet päihtymishakuiset juomingit pitämään. Ja peiliin katsoessa huomaan, että suupieltä on ruvennut nyhättämään.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View