Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (93/118) > >>

Arska:
Ihmeen hiljainen ketju tää on,mutta oli sitten kyseessä talvi tai (kesärenkaat joissa varmaan on myös vilunkia tehty) niin mun muistin mukaan niin monet kehu ostaneessa testivoittajat, ovatkos ne kaikki nolona hiljaa?

Sent from my iPad using Tapatalk

Oulaa:
Minkäs sille voi kun kusetetaan .
Kyllä noita testejä on luettu hartaasti ja uskottu autolehtien asiantuntijoita .
Näinköhän Nokia on ainut joka on yrittänyt parantaa tuloksiaan vilungilla .
Ootellaampa nyt turpoaako tämäkin keissi niinkuin muutkin vilunkipelit.

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 27.02.2016     kello on 23:24 ---Ihmeen hiljainen ketju tää on,mutta oli sitten kyseessä talvi tai (kesärenkaat joissa varmaan on myös vilunkia tehty) niin mun muistin mukaan niin monet kehu ostaneessa testivoittajat, ovatkos ne kaikki nolona hiljaa?

Sent from my iPad using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---

Tää on kova paikka niille joka on uskonut Nokian "kumien" laatuun. Eihän siitä voi kirjoittaa vielä, kun pitää vielä sulatella miten tässä näin pääsi käymään.

K.E.V:
Ei siinä mitään kovaa paikkaa ole. Kovempi tais olla niillä jotka varasti Nokialta yrityssalaisuuksia ja huuhaata huutelivat mm Triangle renkaitten suhteen. Yksi on jo ainakin tuomittu ja lisää pesee. :-*
Lisäksi mm Testworld joka tekee testit mm TM ja muut isot autolehdet. Ostaa kaupasta pääosin nuo testirenkaat, merkeistä riippumatta. Autop**lu on taas se mitä ei lasketa.

hartsakoski:
Ei ole koskaan ollut varaa testivoittajiin,ei kesä-eikä talvirenkaissa.
Nyt pitäs ostaa suvikumit,jotku halpikset ostan.Toki mulla tulee vähän kilsojakin.
Pinnattuja kumejakin olen ostanut,eikä ole ollut valittamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View