Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
mjo33400:
Minä käytän pinnattuja, mutta kotimaisia. :D
jorma:
Mielestäni talvirenkaiden toimintaan vaikuttaa enempi niiden kunto kuin se mitä kyljessä lukee.
Omassani uuden karheat Nokialaiset talvi ja kesäpyörissä. Vaimolla taas uudet Misukat sekä talvi että kesäpyörissä.
Hyvistä en tiedä kun näillä merkeillä yleensä olen pärjäillyt moitteettomasti.
ose:
Henkilöautossa Dunlop Ice Touch, hankittu viime vuoden lopulla. 5-kulmaisella talttanastalla todella hyvä veto ja jarrutuspito. Sivupito on heikoin lenkki, ajonvakautus puuttuu tuohon kun liikaa yrittää. Todella hyvä pito, on hiljaiset ja mukavat ja jämäkät ajaa. koko 205/55 16 Ei halvimmat mutta ei todellakaan kalleimmatkaan mitä rahalla saa.
Matkailuautossa kiinalaiset Marshalit nastoilla. Toisinaan pitää ja aina kun lähtee pitää kokeilla onko nyt pitokeli vai lipsukeli ts niihin ei voi luottaa. Olivat halvat, ensimmäiset ja viimeiset kiinlaiset, ens kerralla pitää olla varaa kunnon renkaisiin.
Pojan autossa Goodyearin Ultragripit, edellistä sukupolvea pitoa on juuri ja juuri riittävästi. Meluakin on enemmän, tosin autokin on 15 v..
mjo33400:
Kukaan ei mainitse hintoja joten minä sen teen, eli minun talvirenkaat maksoi 250 € ja kahden vuoden jälkeen vaihdan ne taas uusiin. Siis päälle laitettuna ja tasapainoitettuna.
Leader dog:
Nokian kumit on ollut yleensä sieltä kalliimmasta päästä, joten mielikuvan mukaan hyvät ellei parhaat. Itse en ole enää vuosiin ostanut noita "Nokialaisia" mielikuvia...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta