Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 26.02.2016 kello on 16:11 ---https://www.taloussanomat.fi/porssi/2016/02/26/nokian-renkaat-pyydamme-anteeksi/20162251/170
Ei ihme että ei kiinalaiset pärjää testeissä. Näköjään vanha legenda, että maksettuja testejä vaan pitää paikkansa.
--- Lainaus päättyy ---
On jännä seurata, tuleeko yli kymmenen sivua mootolokkia tästä aiheesta. ;D
Arska:
Varmaan tulee,ja voi sitä harmituksen määrää kun ovat renkaat ostaneet juuri rengastestien perusteella.
volvo:
tässä on hyvä esimerkki kuinka ihmiselle luodaan mielikuva hyvästä tuotteesta. muutenkin on mennyt usko kaikkiin testeihin, kun tilaaja ja toteuttaja pyrkii tekemään voittoa myymillään palveluilla. voidaanko enää luottaa mihinkään mittaus tulokseen, oli sitten kyse kodinkoneesta, autosta, tietokoneesta yms. aina siellä on raha takana.
kalavaanari:
Vaikka testejä olen katsellut, niin koko autoilu-urani ajan olen aina ostehetkellä kysynyt paikallisen rengaskauppiaan mielipidettä. Hän osaa suositella toimivimmat renkaat tarpeeseeni. Hankintavuoden vuoden testivoittajia en ole ostanut koskaan, koska kokemuspohjainen tieto on ollut arvokkaampaa minulle. Pari viikkoa sitten ajoin samaa kaupunkireittiä isäni autolla, joka on samanlainen kuin omani. Renkaina minulla on kitkat ja isälläni nastat, molemmat merkkituotteita. Oma kokemukseni ja isäni tuntemus olivat samat, minun toista talvea alla olevat kitkat ovat pitävämmät kuin hänen vähemmän ajetut nastarenkaat.
K.E.V:
Ostan ne mitkä hyvältä tuntuu, tietenkin kotimaassa tehdyt antaa lisävoimaa Hakkiksille. Antaahan se työtä suomalaisille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta