Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Stihl vai Husqvarna
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 5.01.2022 kello on 15:19 ---Taitaa stihl mies saada päänsärkyä ja syyliä käteen hususta.
--- Lainaus päättyy ---
Aloitus oli tehty keskustelun herättämiseksi--pelkästään. ;D ;D
Kun on molemmat, ei ongelmia, vielä kun on Dolmari, ei näppyjä tule siitäkään.
Nämä on pikkasen eri sarjassa, joten helppo valita minkä ottaa kulloiseenkin käyttöön.
Dolmarin ostin käytettynä, muut on tulleet mulle muuten käytettynä.
mike:
Kyllä toi mun 451 raketti on vaan kunnon peli noihin verraten! menee kun juustoon hiukan paksumpaankin pölliin,
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 8.01.2022 kello on 11:46 ---Riippu vähän minkä tehoista ja painoista sahaa on käynnistämässä.
Pikku rankakoneen käynnistää näppärästi (oik. kätinen) vasemmalla kädellä tiputtaen koneen alaspäin. Oikea hoitaa narunvedon. Usein riittää että pitää koron, jos ei ole tiukat puristukset.
Isonkoneen kanssa etukrusifiksi vaatii jo papua. Helppo (omasuosikki) on laittaa takakahva oik. sisäpolvitaipeeseen vähän poikittain, ei siis jalkojen väliin pitkittäin. Sitten kun nykimisessä tulee hiki, niin maahan ja kengänkärjellä takakahvan alaosaa (leveä levy) pitää kannon päällä - ei siis kaasua pidetä kun se pysyy pitämättäkin. Ja noi mun kannot hangen sisässä, eikä mitään ammattilaisen metrisiä :P
--- Lainaus päättyy ---
Joo. Mulla rankasahana 251.
Jos metsäkoulussa käynnistä sahan "pudottamalla" ilman että se on tuettuna, se koulu loppuu sun osalta siihen. Tuollainen saha jossa on oikeasti puristuksia, on tappovehe kun voimattomalla terä hyppää nykäistä pystyyn.
88k5:
Ei pidä mennä kouluun :laugh:
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 8.01.2022 kello on 19:08 ---Tuollainen saha jossa on oikeasti puristuksia, on tappovehe kun voimattomalla terä hyppää nykäistä pystyyn.
--- Lainaus päättyy ---
Luoja varjelkoon minua edes yrittämästä käynnistää tuota Huskyä käsissä tai jaloissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta