|
Pääasia lienee, että ero Etutelttaan ja, herrajumala, Suomi24:ään on selvä. ![]()
No joo, nimenomaan juurikin noin! Mukavalta ja sopuisalta palstalta tämä vaikuttaa. Hiukan kun vielä vilkastuu ajanmittaan niin muuta kaipaakkaan. No joo, nimenomaan juurikin noin! Mukavalta ja sopuisalta palstalta tämä vaikuttaa. Hiukan kun vielä vilkastuu ajanmittaan niin muuta kaipaakkaan. Kyllä se siitä varmaankin vilkastuu talvea kohden mentäessä, kun moni lopettaa matkailun silloin. Vaikka mun mielestä nuo kulkineet on valmistettu ympärivuotiseen käyttöön. ![]() mun mielestä nuo kulkineet on valmistettu ympärivuotiseen käyttöön. Avoautotkin on suunniteltu ympärivuotiseen käyttöön mutta harva niillä näyttää talvella ajavan...no vähän huono vertaus mutta käy hyvin myös karavaanareihin. ![]() Alan näyttää olevan yleisvalvoja, tarkoittaako apulaissheriffiä? Kukas sitten on varsinainen sheriffi? Kun taas kyselykausi iski, niin valaiskaapa lisää. Joskus jossakin näin selityksen tälle tähtien määrälle, nyt en sitä löydä. Mites ne menikään? Eikös se olisi hyvä jos jokainen omalta kohdaltaan toimii serihvinä niin ei pääse karkaamaan käsistä, ja se oikea kuvernöörikin saa hetken levätä. Eikös se olisi hyvä jos jokainen Niin tietysti, eikä se mikään ongelma näytä täällä olevankaan. Kunhan nyt uteliaisuuttani kysyin. Sorry! Niin tietysti, eikä se mikään ongelma näytä täällä olevankaan. Kunhan nyt uteliaisuuttani kysyin. Sorry! Ei mitään anteeksipyyntöjä, ei kysyvä tieltä eksy. Jos jokin asia askarruttaa, niin kysy ihmeessä sitä. Aina siihen yritetään vastaus löytää. ![]() ![]() Elikkä siis mistä, kuinka ja miksi tämä sivusto on syntynyt? Tämän ketjun lukemalla saa jonkinlaisen käsityksen: http://karavaanari.info/index.php?topic=8257.msg98459#msg98459 Lyhyesti, infon tulevaisuudesta ei ollut mitään varmuutta ja domainkin oli umpeutumassa (uusittiin vain pari päivää ennen umpeutumista), alkoi porukalla olla huoli jatkosta. Huolta ei millään muotoa lievittänyt se seikka että infon ylläpitoon ei saatu mitään yhteyttä, vaikka moni yritti tavoitella (puhelimellakin). Tähän kun lisää infon ylläpitäjän caravankauppa.comin ongelmat niin ei ihme että porukka oli huolissaan. Joskus jossakin näin selityksen tälle tähtien määrälle Tutustuja, 0-4 viestiä, ei tähtiä Tulokas, 5-49 viestiä, yksi tähti Jäsen, 50-149 viestiä, kaksi tähteä Täysjäsen, 150-499 viestiä, kolme tähteä Seniori, 500-999 viestiä, neljä tähteä Kaikkien Kaveri, 1000-? viestiä, viisi tähteä Kukas sitten on varsinainen sheriffi? Allekirjoittanut on syyllinen tämän laudan olemassaoloon.. Alan näyttää olevan yleisvalvoja, tarkoittaako apulaissheriffiä? Mun lisäksi Moon ja Amigo. Sitten on lisäksi aluekohtaisia aluevalvojia. Valvontaa tarvitaan aika vähän, lähinnä ketjujen yhdistelyjä, lainauksien korjailua sun muuta pientä. Nyt kun tämä on selvä, niin mun puolestani ketjun voi heivata avaruuteen. Tämä ei ollut tarkoituksellinen provo! Hyvä on olla tämän ketjun olemassa, niin tulevat uudetkin tietävät, mistä on kyse. |