Kiitos mutta ei näkynyt muuta kuin 72 sivua eri vaunuja solikaltaKyllä mulla näkyy
Kiitos mutta ei näkynyt muuta kuin 72 sivua eri vaunuja solikaltaKyllä mulla näkyy
Tai täältä https://www.respo.fi/fi/pistokkeen-kaavio/7-puristimellisen-pistokkeen-kaavio Riittäisi tieto mikä piuha irti niin tuo virran syönti akulta loppuisi, ei tarvetta ajonaikaiselle lataukselle.Olen huonosti lukenut, mutta oletan sulla veturissa olevan 7-napaisen pistorasian ja adaptrilla autoon? Kyllä se pitäisi sininen olla navassa 2. Teippaa hyvin ettei tule oikkaria, enen kuin piuha irroitetaan vaunun päästä.
Auton pistoke 7 ja vaunu 13 joka adapterilla autoon. Siis tarkoitatko tuon 13 napasen 2 teippaamista?Minä etsisin riviliittimeltä vaunusta sen johdon joka menee 2 nastaan (kummassakin 7/13 on sumuvalo tuo 2 nasta). Siellä on sähkö aina kun akku kytketty niin oikkari vaara olemassa kun johtoa irroittaa, siksi mielummin riviliitin vaikka siitä jankutankin. Irrotan huomenna tuon 2sen eli sinisen joka on sumuvalolle, katsotaan poistuuko ongelma.Ei sen pitäisi isoa vahinkoa tehdä, kun varot oikkarin. Siellä ehkä on omia kytkentöjä? Pitäisi varmaan tutkia tarkemmin? Missäpäin kuljet.
Just tuon takia jätän itse nuo viritykset tekemättä. Vaunussa on 13 napainen missä kaikki menee oikeisiin paikkoihin. Kunnes.... Ja mulla ainakin jäi ainainen pätkiminen ja pistokkeen ja rasian piikkien rassaus pois, kun vaihdoin 13-napaiseen. Tuon huomaa lähes joka kerta, kun jostakin lainaa 7- napaisella olevaa kärryä ... |