niin on tällä nyt taas ...kuin psykoosi ...nuo kutimet ym ... käsityöt ..
mikä on sinun ns. pakkomielteesi vai onko sellaista muilla , kuin minulla ?
Mulla on. Tykkään käyräneuloosista.

Eli piilotikin ompelu käsin.

|
Sivuja: [1] Siirry alas
niin on tällä nyt taas ...kuin psykoosi ...nuo kutimet ym ... käsityöt .. Mulla on. Tykkään käyräneuloosista. ![]() Eli piilotikin ompelu käsin. ![]() Mulla on. Tykkään käyräneuloosista. no melkein samassa "veneessä" ollaan ...lanka vaan hieman eri ... tai jotain .. ![]() Matkailu eri muodoissaan; matkailuauto on sen seuraus, ei syy.
On nettikin jonkinlainen pakkomielle, mutta tärkeämmät asiat ajaa sen edelle. Matkailu eri muodoissaan; matkailuauto on sen seuraus, ei syy. noo-oo on mullakin... Orgilaisuus .. aika paha .. pakkomielle ![]() Näyttäis kallistuvan siihen että orgi alkaa olla pakkomielle
![]() Keskustelualueella vietetty aika: 59 päivää, 2 tuntia ja 3 minuuttia. Viestejä yhteensä: 1 203 viestiä Aloitettuja aiheita yhteensä: 92 aihetta Aloitettuja äänestyksiä: 3 äänestystä Annettuja ääniä : 14 ääntä Näyttäis kallistuvan siihen että orgi alkaa olla pakkomielle onneksi ei tarvii kärvistellä täällä yksin ... tietuus siitä , että meitä on täällä useita antaa lohtua tähänkin pakkomielteseen... ainakin minulle ... ![]() Tervettä porukkaa, omasta mielestään.
Kaikenlaisia neurooseja sitä on vaan havaitsevinaan, mutta... ![]() Tervettä porukkaa, omasta mielestään. positiivista on , et on ainakin omasta mielestään ..tai kuinka vaan , jos ei niistä itse kärsi .. jotta antaa sen possun kärsiä , kun sillä on kärsäkin ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|