Korjauksen jälkeen tollainen !!
Pahoittelen, mutta olet laittanut kuvia
eri pannusta, kuin otsikossa mainittu.

Korjauksen jälkeen tollainen !! Pahoittelen, mutta olet laittanut kuvia eri pannusta, kuin otsikossa mainittu. ![]() Yksi poltin on 2490 reitetty pelti.
Tässä polttimen kuva. Tässä huonolaatuinen räjäytyskuva. Primus 2490
Alapuolen teksti kopioitui väärin. Tässä huonolaatuinen räjäytyskuva. Kiitos. Auttoi paljon. Jos oletettaisiin että olisi irto ruostetta polttimen päällä, niin alakautta paineilmaa sekoitusputken kautta palopesään saattaisi auttaa ? <mikäli vika on jossain muualla niin sitten...? Muokkasin tekstiä tuola ylempänä ja tuli tuo pohjakuva uudestaan,
mutta en keksi miten sen poistaa. ![]() Menet sinne liitteet ja muut asetukset ja ruksaat kuvan vex
Menet sinne liitteet ja muut asetukset ja ruksaat kuvan vex Onnistu, kiitos.
Tossa mun toisessa liitteessä se kuva on. Kiitos. Auttoi paljon. Lainaan itse itseäni. Tuohon kun vielä imurin kanssa pakoputken kautta samaan aikaan imasee saattaa tulla jotain pölyä poiskin. Jees. Laita "jeesusteipillä ohuehko kurkkutorvi imuriin kuiinni. Saat ehkä vähän syvemmälle sen imuosan. Sitten puhallusta ja imua
Tossa mun toisessa liitteessä se kuva on.Ahaa, en avannut linkkiä ![]() Lainaan itse itseäni. Puhnaltamisessa on se vaara, että menee suuttimeen roskia,jos ei jo ole?? Pitäis saada puhallettua sen suuttimen jälkeen. Se on heti sen kaasuvenan päässä. Itse ottaisin pojan auki, ja katsoisin mitä se on syöny. Mutta jos ei ole varma taidoistaan, ei ehkä kannata. Tätä imua ja puhallusta kokeilen ensi viikonloppuna
vaimon kanssa. ![]() Kerron sitten auttoiko. Jos muita ajatuksia viasta tulee niin tänne vaan. Kiitos. |