Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Tuulilasinpyyhkijäsulka galluppi

<< < (7/13) > >>

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.09.2011     kello on 15:37 ---Tämä on taas täyttä asiaa. Myrkyt kannattaa jättää sinne kaupan hyllyyn.
Etanoli ja isopropanoli on ihmisen elimistölle parempia aineita ;)

--- Lainaus päättyy ---

Eihän niitä nauttia olekaan tarkoitus, vaan pestä tuulilasia. Argumentti toki on validi, etenkin jos viettää autossa (vaikka ammatin vuoksi tai muusta syystä) niin paljon aikaa että noita aineista oikeasti kertyy elimistöön mitään merkittäviä määriä. Niiden osalta, jotka ovat autossa yhtä vähän kuin minä (max 30tkm vuodessa) pidän noista aineista kiihkoilua vähän hätävarjelun liioitteluna :o

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 22.09.2011     kello on 21:11 ---Eihän niitä nauttia olekaan tarkoitus, vaan pestä tuulilasia. Argumentti toki on validi, etenkin jos viettää autossa (vaikka ammatin vuoksi tai muusta syystä) niin paljon aikaa että noita aineista oikeasti kertyy elimistöön mitään merkittäviä määriä. Niiden osalta, jotka ovat autossa yhtä vähän kuin minä (max 30tkm vuodessa) pidän noista aineista kiihkoilua vähän hätävarjelun liioitteluna :o

--- Lainaus päättyy ---

Ei niitä varmasti normaali ihminen nautikkaan, mutta ilmanvaihdon kautta kulkeutuu sisätiloihin aina käytettäessä pesunestettä.

Kohta ktt:stä:
R39/23/24/25:    Myrkyllistä: erittäin vakavien pysyvien vaurioiden vaara hengitettynä, joutuessaan iholle ja nieltynä

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 22.09.2011     kello on 21:11 ---Eihän niitä nauttia olekaan tarkoitus, vaan pestä tuulilasia. Argumentti toki on validi, etenkin jos viettää autossa (vaikka ammatin vuoksi tai muusta syystä) niin paljon aikaa että noita aineista oikeasti kertyy elimistöön mitään merkittäviä määriä. Niiden osalta, jotka ovat autossa yhtä vähän kuin minä (max 30tkm vuodessa) pidän noista aineista kiihkoilua vähän hätävarjelun liioitteluna :o

--- Lainaus päättyy ---

Minä en tuossa valinnassa aattele itseäni kuin osaksi - enemmän ajattelen kyydissä olevien läheisten terveyttä ja kehitystä. ;)

Pekka:
Onhan tuo metanoli vaarallista juotuna. Suomessa joku juo  mitä tahansa ainetta,
 joka on pullossa.

Mutta jos ei sitä juo, niin on vaaratonta.

Sulkien merkillä ei liene väliä, kun vaihtaa ne tarpeeksi usein. Kaikki kuluu aikanaan.

janitkon:
Skodillakissa on sellainen systeemi, että kääntää automaagisesti sisäilmankierron päälle kun lotrataan lasinpesunesteellä tuulilasia. Samoin kierto menee päälle pakittaessa. Nämä juuri sen takia, että ehkäistää pakokaasujen ja noiden pesunesteiden käryjen sisääntulo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View