Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Tuulilasinpyyhkijäsulka galluppi
K.E.V:
Ei mulla kitise Volvon omat , eikä nyt olevat selkärangattomat. ;)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.09.2011 kello on 20:16 ---Ei mulla kitise Volvon omat , eikä nyt olevat selkärangattomat. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla kitisee oikeanpuoleinen ihan yläasennossa. Varsinkin tihkukytkintä käytettäessä. Jos mä laitan pesunestettä lasille, niin silloin se loppuu. >:(
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 22.09.2011 kello on 20:19 ---Mulla kitisee oikeanpuoleinen ihan yläasennossa. Varsinkin tihkukytkintä käytettäessä. Jos mä laitan pesunestettä lasille, niin silloin se loppuu. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Tuleeko kitinä varmasti sulasta. Ettei vaan ois jokin nivel kuivana pyyhinkoneistossa -rasitus vähenee, kun saa nesteestä voitelua.
Voihan oikean puolen sulan asento lasia vastenkin olla eri kuin kuskin puolella.
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 22.09.2011 kello on 18:59 ---Ei saa pyyhkiä kuivana ;) pakko lohkasta ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikä ajaa paljaalla.
Onko se sama asia, mutta eri tavalla sanottu? ::)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 22.09.2011 kello on 20:45 ---Tuleeko kitinä varmasti sulasta. Ettei vaan ois jokin nivel kuivana pyyhinkoneistossa -rasitus vähenee, kun saa nesteestä voitelua.
Voihan oikean puolen sulan asento lasia vastenkin olla eri kuin kuskin puolella.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kun mä vaihdoin nuo uudet pyyhkijät, niin alkuun olivat ihan hiljaiset. Nyt pikku hiljaa on ääni lisääntynyt. En usko sen nivelistä tulevan, koska ääni kuuluu selvästi tuulilasin yläreunasta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta