Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 8000 -89 projekti

<< < (13/16) > >>

jamseil:
Pohjoista kohti, pari yötä Kalajoella. Vesi on lämmintä ja live musiikkia Surffarissa.

Sähköt vähän paremmalla tolalla, vaikka ei schuko tolpat oikein nykyaikaa ole.😉

huopakatto:
Mitäs tykkäät viilentimestä? Minä koitan saada pelkän sisäkierron ,josko hyötysuhteen saisi sellaiseksi että arska paneeleilla, päiväunien ajan rokkais.

Tuleeko paljon kondenssi vettä?  Mulla hyvä jos sen kirkkaan letkullisen, eli kahvikupin pohjat 6t käytöllä.

jamseil:

--- Lainaus käyttäjältä: huopakatto - 28.07.2021     kello on 18:42 ---Mitäs tykkäät viilentimestä? Minä koitan saada pelkän sisäkierron ,josko hyötysuhteen saisi sellaiseksi että arska paneeleilla, päiväunien ajan rokkais.

Tuleeko paljon kondenssi vettä?  Mulla hyvä jos sen kirkkaan letkullisen, eli kahvikupin pohjat 6t käytöllä.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan tyytyväinen olen tuohon ollut. Yllättävän vähän tullut kondenssi vettä.
Melko äänekkäitähän nuo siirrettävät on, mutta vielä ei ole ollut tarvetta yöllä käyttää.

Tuon kun saisi pilkottua ja tehtyä matalan ja leveän mallin, niin mahtuisi etuseinän sohvan sisään. ;D

0yxxy0:
Kiinteässä viilentimessä se etu että viilentää sisäilman ja kuuma pysyy ulkona. Siirrettävässä se huonopuoli että pukkaa torventäydeltä poistoputkesta kuumaa ulos ja ottaa ulkoa lämmintä korvausilmaa tilalle, ts ei käy niin hyvällä hyötysuhteella. Itselläkin siirrettävä, mutta voihan se olla että jossain vaiheessa tulee kiinteä toisin sitku lakkaa köyhtymästä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 29.07.2021     kello on 10:47 --- Siirrettävässä se huonopuoli että pukkaa torventäydeltä poistoputkesta kuumaa ulos ja ottaa ulkoa lämmintä korvausilmaa tilalle, ts ei käy niin hyvällä hyötysuhteella.

--- Lainaus päättyy ---

Kuumahan työnnetään putkella ulos ja jäähdytettävä ilma otetaan sisältä....
Mikä laite tekee toisin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View