Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 8000 -89 projekti
jamseil:
--- Lainaus käyttäjältä: latushka83 - 12.07.2021 kello on 19:43 ---Ei varmaankaan olisi soveliasta vitsailla mutta itse varmaan olisin saattanut soittaa aarne tenkasen hauki hirmuisen. ;D Vaan on varmasti säikäyttänyt melkoisesti tuo.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy porukassa kuunnella tuo, kun ei ole tuttu. Ei tuohon tapaukseen täysin vakavasti pysty suhtautumaan. ;D
--- Lainaus käyttäjältä: latushka83 - 12.07.2021 kello on 19:43 ---Taidankin varastaa tuon työkalu idean noiden peitelistojen asentamista varten. Mulla vieläkin vaiheessa se(kin) homma niin josko tuo säästäisi vähän peukaloita.
Tämä mennyt näköjään ohitte. Ei tuossa mulla ainakaan muistaakseni ole listoja irti.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo suutin työkalu helpottaa hommaa kummasti. Oisko mennyt noin tunti kaikkien nauhojen vaihtoon.
Muistelin että olisit käyttänyt listankin irti, mutta taisitkin kirjoitella peitenauhan vaihdosta.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 12.07.2021 kello on 19:48 ---Laitoin verkon tuon alumiini kuupan ja pohjavanerin väliin puristuksiin, näkyy tuossa viimeisessä kuvassa.
--- Lainaus päättyy ---
Katoppas vaan, en suurentanut kuvaa niin en huomannut. Fiksua työtä.
jamseil:
Tein vielä ilmastoinnille kiinnitystelineen ja kondenssiletkulle reiän lattiaan.
Kengänkuivausteline ei mahdu koneen kanssa komeroon, mutta onkin enemmän talvivaruste.
Kamat kyytiin ja reissuun. ;D
jamseil:
Ensimmäinen yö vaunussa takana, hyvin nukutti. :)
Kokkolasta löytyi sähköpaikka rauhallisen kadun varresta. Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 15.07.2021 kello on 10:25 ---Kokkolasta löytyi sähköpaikka rauhallisen kadun varresta. Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo sähkön veto ei mene oikein pykälien mukaan....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta