Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 8000 -89 projekti

<< < (11/16) > >>

jamseil:
Melko huomaamaton viritys tuosta tuli.

En jaksanut lähteä hakemaan toiselta puolelta kaupunkia pimennysverhoa, niin
leikkasin pahvin joka käy tarvittaessa verhon uraan kun irroittaa rullan peitelevyn.

jamseil:
Hieman harvinaisempi loman alku, kun hauki puri vaimoa jalasta. Thumbd

Vaunun kasailu edelleen käynnissä, väliseiniä ja muuta irroitettua laitellut takaisin.

Sen verran ollut lämmin vaunussa, että ostin pienen siirrettävän ilmastointilaitteen .
https://www.multitronic.fi/fi/products/2230828/nordic-home-ilmastointilaite-7k-white
Kerkesin tilata vielä kun oli varastossa ja 199 euron hintaan toimitettua.

Vaatekomeron lattiaan tein poistoreiän.

Ja siihen ilmanohjaimen.

mjo33400:
Pääseekö ötökät sisään tuota kautta?

latushka83:
Ei varmaankaan olisi soveliasta vitsailla mutta itse varmaan olisin saattanut soittaa aarne tenkasen hauki hirmuisen. ;D Vaan on varmasti säikäyttänyt melkoisesti tuo.

Hienosti on sulla kyllä projekti edennyt.  Thumb

Taidankin varastaa tuon työkalu idean noiden peitelistojen asentamista varten. Mulla vieläkin vaiheessa se(kin) homma niin josko tuo säästäisi vähän peukaloita.

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 31.05.2021     kello on 11:05 ---Vähemmällä tosiaan pääsee kun vaihtaa läpivientien ja listojen butyylit ennakoivasti jos ne vaikuttaa kovilta.

Nurkkalistojen irroituksessa se totuus paljastuu kun peltien välistä tökkii nurkkarimojen kuntoa. Eikös sinullakin ollut ainakin toinen nurkkalista irti?

--- Lainaus päättyy ---
Tämä mennyt näköjään ohitte. Ei tuossa mulla ainakaan muistaakseni ole listoja irti.

jamseil:
Laitoin verkon tuon alumiini kuupan ja pohjavanerin väliin puristuksiin, näkyy tuossa viimeisessä kuvassa.

Hyvin viilentää tuo pelkkä reikäkin, iltaisin tulee viileä virtaus vaunun alta. Kylmille keleille täytyy tehdä tulppa siihen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View