Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic C6002 käymään 2kw perusteholla jatkuvasti

<< < (5/7) > >>

Ruuteri:
Ohihan tää menee aiheesta,mutta meikäläistä kyllä häiritsi tuo kovin turbonopeus. 6002 EH malli. Ratkaisin ongelman vaihtamalla vanhemman mallin,C603, piirikortin ja puhallinkannen. Tuossa ei ole tota turbonopeutta. Ja lämmitystehossa en ole huomannut eroa. Mutta jotkut pystyy nukkumaan jopa kuorsaavan kumppanin vieressä. Minä en.

mjo33400:
Mistä hiton turpo nopeudesta te höpisette?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.04.2021     kello on 15:51 ---Tai huono kuulo

--- Lainaus päättyy ---

Mitäh...??

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.04.2021     kello on 18:58 ---Mistä hiton turpo nopeudesta te höpisette?

--- Lainaus päättyy ---

En minäkään mistään turpo-nopeudesta tiedä mutta kyllä täydellä teholla ollessaan kiertoilmapuhaltime n ilmasuuttimen puhalluksessa  aluskalsarin housunpuntti lepattaa ja tunnelma kopissa on sama kuin on Vantaan kentältä lentoonlähtökiihdyt ystä tekevä DC-8. Eukko siihen sanoi että tässähän tuntee olevansa lentoemäntä. Mä siihen sitten että ole mieluimmin laivatyttö.  :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 16.04.2021     kello on 21:21 --- En minäkään mistään turpo-nopeudesta tiedä mutta kyllä täydellä teholla ollessaan kiertoilmapuhaltime n ilmasuuttimen puhalluksessa  aluskalsarin housunpuntti lepattaa ja tunnelma kopissa on sama kuin on Vantaan kentältä lentoonlähtökiihdyt ystä tekevä DC-8. Eukko siihen sanoi että tässähän tuntee olevansa lentoemäntä. Mä siihen sitten että ole mieluimmin laivatyttö.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Lisää muutama suutin. Kymmenkunta ei vielä ole liikaa, ja lämpökin jakaantuu tasaisemmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View