Tekniikkakeskustelut > Truma
Trumatic C6002 käymään 2kw perusteholla jatkuvasti
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 15.04.2021 kello on 20:23 ---Eikös se helpoiten hoidu sillä, että energianvalintapoti kasta valitset energiaksi pelkän sähkön. Lämmityksensäätöpot ikasta sisätilan lämmitys ja termostaatti täysille.
Ecomat katkoo sitten oman termostaatin mukaan.
Vai, olenko ymmärtänyt väärin koko jutun, mitä aloittaja ajaa takaa?
--- Lainaus päättyy ---
Juu. Tässä lämmitintyypissä ainoa toiminto on kaasulämmitys.
Toimii sinällään suorastaan hienosti. Syy sähkön käyttöön apuna on lähinnä se että kaasupullojen rahtaus jää edes neljänneksen vähemmäksi. Kaasua nimittäin kuluu yli 60kpl 11kg pulloa vuodessa näinkin, vaikka käytän sähköä apuna.
palokurki:
Juu, nyt ymmärsin aloittajan esittämän ongelman. Itse mietin joskus samaa. Minulla on sähkövastukset kaverina, niin kyllä pitäisi riittää 1800W ja 2000Watin kaasu päälle.
Kovemmilla pakkasilla auttaa asiaa parilla Ecomatilla. Siinä mekkalassa ei kyllä nuku kukaan, jos Truma ottaa enemmän, kuin 2000W kaasua.
Eikä ääni ole mikään napsahdus. Kolmen vuodenajan matkailijat eivät tästä ongelmasta tiedä, mutta kun itse matkaan paljon talvella, niin seuraava kulkine, minkä hankin niin siinä on se "napsulämmitin".
putkimies:
Poisto
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 15.04.2021 kello on 21:32 ---. Siinä mekkalassa ei kyllä nuku kukaan, jos Truma ottaa enemmän, kuin 2000W kaasua.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on varmaan risa Truma.... ::)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.04.2021 kello on 22:52 ---Meillä on varmaan risa Truma.... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tai huono kuulo
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta