(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)Tuolta hommasin https://www.led-valot.fi/
Kovin on hentoisen näköisiä kiilat ja kiinnikkeet.
Ottaa vaikka kuormaliinasta koukut pois, jos ei niille muuta käyttöä. Tai sitten jostain (6-8mm) nailon/venenarusta 20cm irtolenkit (johon kuormaliina kiinni), jotka saa kietastua jalan yläpään nivelen kohdalle - veneilijänä voi tietty harrastaa suoralla köydellä paalu-, siansorkka- tai merimiessolmuja
Elikkä tuossa on siis nauha ja muuntaja (?) erikseen? Miten asensit?Siinä on nauha, kaukosäädin/himmennin ja sille muuntaja. Muuntajaan syöttövirta ja led-nauhan johdot toiseen päähän. Kaukosäädin toimii samalla katkaisijana. Mulla on valmis paikka markiisissa nauhalle. Myytävänä on myös valmista asennuskiskoa, mihinkä voi led-nauhan liimata, esim. markiisin alapuolelle. Toi koko paketti oli alle 70€.
Omaa kokemusta?
Ei onneksi. Ostin kaksi pientä kuormaliinaa.Toiseen päähän tappi, joka sopii telttauraan ja maahan ½m harjaterästä.
Mulla on valmis paikka markiisissa nauhalle.
Jousitus puuttuu. Se on mun mielestä tarpeen ja tärkein syy tuollaisen setin hankintaan. Räikkäliina olisi kätevämpikin, muttei jousta.
Läpivienti aina vähän ahdistaa. Pystyisiköhän rosvoamaan virran ulkovalolta?
Mikä markiisi sinulla on?