"paljon kitkarengas autoilijoita"? Itse olen tottunut että nastatyypeiltä piikit lentelee kun asfaltilla ajavat, vieläkin ääliöilevät, etelässäkin.
Kyllä ne on lamellien välissä olevat kivet, jotka sieltä sinkoaa...
Tuskin uusi lasi kestää 25 vuotta, kun niitä ei tehdä enää niin kestäviksi. Jos nyt muutaman vuoden edes. Kitkat mulla on Westissä ja retkipakussakin näin kesällä.
Kesäisin vain on vähemmän kitkoja, saatika nastarenkaita. Roiskeläppiä suunnittelin taakse. En tuulilasien vuoksi, vaan puskurin helmojen maalipinnan suojaksi.
Kesäisin vain on vähemmän kitkoja, saatika nastarenkaita. Roiskeläppiä suunnittelin taakse. En tuulilasien vuoksi, vaan puskurin helmojen maalipinnan suojaksi.
Voi olla, itsellä kitkat kahdessa autossa, ympäri vuoden. Tunnen paljon muitakin kenellä on samoin. Tuossa kuun alussa näkö ja kuulohavantona rapinoita paljon alla.
Voi olla, itsellä kitkat kahdessa autossa, ympäri vuoden. Tunnen paljon muitakin kenellä on samoin. Tuossa kuun alussa näkö ja kuulohavantona rapinoita paljon alla.
Niinhän ne kitkat on mullakin kesäisin, kuten totesin...
Sydäntalveksi pakun kitkat vaihtuu sitten nastarenkaisiin. Westi lepää tallissa kitkoineen.
kyl nastat rikkoo siinä kuin kivetkin. Ken on ajanut kitkoilla soralla ja asfaltille palatessa kurkkaa renkaita niin siellä on melkoinen määrä kiviä lamelleissa...eika 100km asfaltti ajon jälkeen enää montaa...
Nastakumikissa on lamellit. Keäkumissa ei juuri ole. Mutta kaikkein eniten niitä on kitkoissa.
Itellä on tullut säröjä laseihin kivistä sekä nastoista ja myös hirvestä.
Kyllä sitä uusien kesäkumien jättiuriin mahtuu niitä todellisia suurnapsuja. Lamelleissa kulkee lähinnä pieniä muruja. Mutta on talvikumeissakin niitä isompia uria, joihon sopivasti sopii tuulilasin tuhoava asteroidi.
Katsoka esim saksasta tuotuja autoja ja niitten tuulilaseja sekä keulaa. Alkuperäiset lasit kirkkaat vielä vuosien jälkeen ja ei maalissakaan näe pieniä jälkiä. Nastarenkaat rikkoo tien pinnan ja ja tiepinnasta irtoava pöly ja hiekka tekee tuhoa autoille.