Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut VANderfullife 08 Apr 2021
  • Mitähän mahtaa kustantaa vm2016 ducatoon tuulilasi, pähkäilen lasivakuutuksen ottamista. Lasi siis ei ole vielä rikki, mutta todnäk hajoaa varmasti jos en vakuutusta ota. Onko siis kellään tietoa hinnasta kun ite en oikein löytänyt.
  • #2 kirjoittanut Tarvasjoki 08 Apr 2021
  • Mitähän mahtaa kustantaa vm2016 ducatoon tuulilasi, pähkäilen lasivakuutuksen ottamista. Lasi siis ei ole vielä rikki, mutta todnäk hajoaa varmasti jos en vakuutusta ota. Onko siis kellään tietoa hinnasta kun ite en oikein löytänyt.
    Sehän selviää kun soitat vakuutus yhtiöön, eri yhtiöissä on eri systeemi.
  • #3 kirjoittanut VANderfullife 08 Apr 2021
  • Tuskinpa nuo vakuutusyhtiöt tietäävät lasien hintoja
  • #4 kirjoittanut Kanavaari 08 Apr 2021
  • 422€ on jollekin vaihdettu tuon mukaan. Lienee 400:n molemmin puolin hinta vaihdettuna.

    https://autojerry.fi/hinnat/tuulilasin-vaihto-hinta/fiat/ducato/
  • #5 kirjoittanut Karabiilisti 08 Apr 2021
  • ainakin transussa tuulilasi on jotain 300-350 vaihdettuna vaikka onkin iso....
    matkailuautoon lasivakuutuksen vuosimaksu on suurempi...ainakin joissain yhtiöissä...vaikka pakuun taas halpa...jossa ihan sama lasi.
    pelkäävät noita integroituja jotka nostaa lasien hinnat pilviin...

    Lasin vaihdon jälkeen otin lasivakuutuksen vaikka kallis onkin...koska auto seisoo suurimman osan vuotta niin tällöin lasivakuutuskin on nolla...

  • #6 kirjoittanut kimi 08 Apr 2021
  • Esim Fennialla lasivakuutus asuntoautoksi rekisteröidyllä on todella kallis. Transitin lasi oli luokkaa 200.- kun viimeksi vaihdoin, siihen vakuutuksen ottaminen ei tuntunut järkevältä.
  • #7 kirjoittanut K.E.V 08 Apr 2021
  • If 100€ on lasivakuutus , ei tartte edes harkita.
  • #8 kirjoittanut Arska 08 Apr 2021
  • Esim Fennialla lasivakuutus asuntoautoksi rekisteröidyllä on todella kallis. Transitin lasi oli luokkaa 200.- kun viimeksi vaihdoin, siihen vakuutuksen ottaminen ei tuntunut järkevältä.
    Niin oli, siellä on käsitys että kaikki matkailuauton tuulilasit ovat isoja ja muotoiltuja eli sika kalliita. Ei vakuutusmyyjä uskonut että mullakin fiiatissa on normi pakettiauton lasi.
  • #9 kirjoittanut Hesus 08 Apr 2021
  • If 100€ on lasivakuutus , ei tartte edes harkita.

    tarkoitat että otat miettimättä vai että et ota?

    integroituun halpa, mutta pakukeulaiseen aika kallis. Riippuu tietty kuinka paljon ajaa/kuinka usein tarttee vaihtaa.



    Jos itse lasken niin että mietin omaa työautoa, niin lasinvaihto on ehkä kerran/ 300 000km,ja jos miettii että matkailuautolla ajaisin 10 000km vuoteen, niin lasin vaihto ois 30vuoden päästä, eli yks lasi maksais vakuutuksen kautta 3000euroa  ::) ^-^
  • #10 kirjoittanut K.E.V 08 Apr 2021
  • tarkoitat että otat miettimättä vai että et ota?

    integroituun halpa, mutta pakukeulaiseen aika kallis. Riippuu tietty kuinka paljon ajaa/kuinka usein tarttee vaihtaa.



    Jos itse lasken niin että mietin omaa työautoa, niin lasinvaihto on ehkä kerran/ 300 000km,ja jos miettii että matkailuautolla ajaisin 10 000km vuoteen, niin lasin vaihto ois 30vuoden päästä, eli yks lasi maksais vakuutuksen kautta 3000euroa  ::) ^-^
    Mieti itse, minun lasi maksaa kai 2000€ integroituun
  • #11 kirjoittanut Hesus 08 Apr 2021
  • Mieti itse, minun lasi maksaa kai 2000€ integroituun

    niinniin, mä luulin että tässä aiheessa puhuttiin normaalin ducaton lasista.
  • #12 kirjoittanut mattikoo 08 Apr 2021
  • If 100€ on lasivakuutus , ei tartte edes harkita.

    Popvakuutus L-kaskossa lasiturva on mukana ilman lisämaksuja. Ainakin matkailuautoksi rekatussa peltikuoriaisessa.
    Vakuutushinnat autoille myös hyvin kilpailukykyisiä POPissa versus muut yhtiöt. Kannattaa vertailla.
    Keskittämiset ja muut mainospuheet voi unohtaa ja vertailee vain euroja viivan alla.
  • #13 kirjoittanut Hesus 08 Apr 2021
  • Popvakuutus L-kaskossa lasiturva on mukana ilman lisämaksuja. Ainakin matkailuautoksi rekatussa peltikuoriaisessa.
    Vakuutushinnat autoille myös hyvin kilpailukykyisiä POPissa versus muut yhtiöt. Kannattaa vertailla.
    Keskittämiset ja muut mainospuheet voi unohtaa ja vertailee vain euroja viivan alla.

    itselläkin on tuo vakuutus, mutta onhan siinä 150euron omavastuu jos lasi menee vaihtoon. Korjaus on ilmainen.
  • #14 kirjoittanut mattikoo 08 Apr 2021
  • itselläkin on tuo vakuutus, mutta onhan siinä 150euron omavastuu jos lasi menee vaihtoon. Korjaus on ilmainen.

    Omavastuu vaihdolle on varmaan kaikilla yhtiöillä. Esim. Ifillä omavastuu taitaa olla 200€.
  • #15 kirjoittanut mjh48 08 Apr 2021
  • 2 kertaa on mennyt Ducato II tuulilasi 15 vuoden aikana eka maksoi alle ja toinen hiukan yli 300 €
    Vakuutus ei olisi kannattanut
Sivuja:
Toiminto