Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kaikkea hauskaa optimoijille/lastuttajille/ ja muille "virittäjille" . . . .

<< < (3/9) > >>

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  3.12.2020     kello on 16:23 ---Aivan liikaa vaivaa asiakkaalle palautella softia eestaas ja työnä se maksaa kuitenkin moinen leipominen.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan esim. sähköpostilla kulkee tiedostot, ei juurikaan vaivaa.
Joku voi ihan jopa sellaisellekin kummajaiselle kuin muistitikulle myös tallettaa vanhan ohjelman.
Maksaa? Mitä sitten? Rahalla siitä selviää. 
Jos ei ole rahaa ja/tai pelottaa viedä optimoitu auto leimalle  ei silloin pidä lainkaan laitattaa autoonsa laittomuuksia.

Tosin tuo optimoitujen henkilö-, paketti- ja matkailuautojen katsastuksessa hylkäämisellä pelottelu on vain propagandaa dieselautoja vastaan.

megaman:
Jos se on tosiaan noin helppoa, että sähköpostista ajaa palautuksen, niin optimointikin hoituu yhtä helposti.

Itse olen luullut, että ohjelmointiin tarvitaan läppäri ja softa ja siihen hommaan ei 80% asiakkaista itse pysty. Tiedän ihan 25 vuoden kokemuksesta tietokoneen huolto- ja myyntihommista.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo -  3.12.2020     kello on 18:54 ---Ihan esim. sähköpostilla kulkee tiedostot, ei juurikaan vaivaa.

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  3.12.2020     kello on 19:33 ---Itse olen luullut, että ohjelmointiin tarvitaan läppäri ja softa

--- Lainaus päättyy ---

Niin olen minäkin luullut.
Mistäköhän noita softia ja optimointeja oikein voisi imuttaa?

K.E.V:
Psst
https://www.ateho.fi/rica-optimointi

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  3.12.2020     kello on 19:33 ---Jos se on tosiaan noin helppoa, että sähköpostista ajaa palautuksen, niin optimointikin hoituu yhtä helposti.

Itse olen luullut, että ohjelmointiin tarvitaan läppäri ja softa ja siihen hommaan ei 80% asiakkaista itse pysty. Tiedän ihan 25 vuoden kokemuksesta tietokoneen huolto- ja myyntihommista.

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida sentään ihan sähköpostilla (vielä...) saada edes megamannin kärryä optimoitua vaikka hän ehdottomasti tietokonealan ammattilainen onkin.

Osa autoista voidaan ohjelmoida OBD-portista, osa vaatii ECUn irroittamisen , sen konkreettisen avaamisen ja ohjelmoinnin sitä kautta.

Alan ammattilaiset tekevät autolle ihan henkilökohtaisen ohjelman omistajan toiveiden mukaan.

Jotkut liikkeet taas suorittavat alihankintana  muiden tekemien  ohjelmien asennusta jne.

sitten on näitä bulkkiohjelmointeja joissa Pena ajaa kotitallissa läppärillä jonkunlaisen jostain hankitun ohjelman,  saattaa toimia -usein ei..

Postimyyntiohjelmak auppiaat myyvät ja vuokraavat kapuloita joilla optimoinnin voi tehdä myös itse

Ihan rautalangasta taivuttaen, se alkuperäinen ohjelma otetaan talteen ja annetaan asiakkaalle siksi että a) kyllä, , se on asiakkaan omaisuutta ja b)tämä voi halutessaan  sen asentaa itse tai asennuttaa takaisin autoonsa myös muualla kuin siinä paikassa jossa ohjelmointi tehtiin.
Ja kun tiedosto annetaan asiakkaalle se ei ole enää liikkeen riesana -eikä sitä välttämättä edes koskaan tarvitse.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View