Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ajovaloihin lisää tehoa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Pker - 11.11.2020 kello on 20:02 ---(ja kukaanhan ei aja ylipainosella asautolla)
--- Lainaus päättyy ---
Voi olla että joku ajaa, mulla on kantavuutta joku 550 kiloa.
--- Lainaus käyttäjältä: Pker - 11.11.2020 kello on 20:02 ---Ja niiku aiemmin oli puhetta, niitä ei tarvi mihinkää repiä katsastuksen ajaksi. Miksi pitäs, tarkempaa valokuviota saa etsiä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eli selkokielellä olet onnistunut laittomalla pääsemään läpi :-*
Pker:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.11.2020 kello on 21:04 ---Voi olla että joku ajaa, mulla on kantavuutta joku 550 kiloa.
Eli selkokielellä olet onnistunut laittomalla pääsemään läpi :-*
--- Lainaus päättyy ---
Hohhoijaa.. Sovitaan vaikka niin.
Mut sovitaanko myös et jos ei ole mitään kokemusta asiasta eikä ole mistään lukenut artikkelia tai testiä niin ei aleta sitten kommentoimaankaan, näitä mutumiehiä on foorumit täynnä.
Ketjun aloittaja kysyi miten parantaa lähivaloja ja laitoin omat kokemukset, jos jotakin ahistaa laittomuus niin ajakoon halogeeneillä tai vaikka karbidilampuilla kunhan ei vaan nyt riko sitä lakia.
kimi:
Mielestäni mihin vaan laittomuuteen yllyttäminen julkisesti on väärin. Oli sitten kyse ajovaloista tai mistä vaan muusta.
Vaikka se valo on valokiilaltaan laillisen kaltainen se on silti laiton. Toki voi mainita itse ajavansa tällaisilla, mutta kyllä tosiasia nitteen laillisuudesta pitää ilmetä selkeästi.
Pker:
Melkoista hurskastelua :) missä kohtaa on yllytetty käyttämään ledi valoja ? Jokaisen oma asia millä valoilla ajaa, onko kimillä antaa ketjun aloittajalle jotain vastausta kysymykseen vai tulitko muuten tänne heittämään sivusta kommenttia.
kimi:
Keskustelun aloittaja on ratkaissut asian. Mihin raja pitää vetää julkisella foorumilla? Siihenkö, että kaikenlaisia laittomia virityksiä esitellään ja hehkutetaan vai keskustellaanko tavoista tehdä asioita laillisesti. Itsekin rikon rajoja milloin mitenkin, en kuitenkaan kehoita muita ottamaan esimerkkiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta