Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ajovaloihin lisää tehoa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Pker - 11.11.2020 kello on 19:34 ---No kannattako sitten kommentoida jos ei tiedä artikkelista mitään :)
Kirkkauskin on suhteellista, joka tapauksessa ne on himmeämmät kuin ledit.
--- Lainaus päättyy ---
Yritähän nyt rauhoittua juttujesi kanssa...... Suorastaan naurettavaa linkata jotain mistä kuuluu maksaa, melkein kuin Otava median myyntitykki !!!!
Kopioi se teksti tänne jotta kaikki halukkaat voi lukea maksutta .
Minulla on xenonit ja selvä näkökyky. En kaipaa jotain mitkä leimalle revitään irti. Ja asennetaan taas takaisin.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 11.11.2020 kello on 19:53 ---Ookko varma - entä ne autot joilta ei vaadita E-merkintää/hyväksyntää valoilta?
--- Lainaus päättyy ---
kyllä niisäkin on merkinnät mitä polttimoita voi käytää.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 11.11.2020 kello on 19:56 --- kyllä niisäkin on merkinnät mitä polttimoita voi käytää.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ei ole missään näkyvillä, manuaalikin kertoo 9008:t olevan?
Pker:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.11.2020 kello on 19:55 ---Yritähän nyt rauhoittua juttujesi kanssa...... Suorastaan naurettavaa linkata jotain mistä kuuluu maksaa, melkein kuin Otava median myyntitykki !!!!
Kopioi se teksti tänne jotta kaikki halukkaat voi lukea maksutta .
Minulla on xenonit ja selvä näkökyky. En kaipaa jotain mitkä leimalle revitään irti. Ja asennetaan taas takaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Aaa sori mulla oliki lehen tilaus päällä, kun olet niin lainkuuliainen valojen suhteen (ja kukaanhan ei aja ylipainosella asautolla) niin miten kehtaat pyytää kopiomaan maksettua sisältöä eikö kopyraitti kiellä...
Ja niiku aiemmin oli puhetta, niitä ei tarvi mihinkää repiä katsastuksen ajaksi. Miksi pitäs, tarkempaa valokuviota saa etsiä ;)
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 11.11.2020 kello on 20:02 ---Jos ei ole missään näkyvillä, manuaalikin kertoo 9008:t olevan?
--- Lainaus päättyy ---
käsittäkseni pitää olla jotkut merkinnät, muuten voisi laitaa pleksistä uudet "linssit". toki sinulla on parempaa tietoa, niin voisit kertoa siitä. kiitos.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta