Mutta paikoissa joissa on rekkahalli niin onnistunee kyllä.
Kannattaa otta paikka jossa on oikeen v-mäinen ja pikkutarkka katsuri...sillon saa rahoilleen parhaan vastineen...

|
Sivuja: [1] Siirry alas
Mutta paikoissa joissa on rekkahalli niin onnistunee kyllä. Kannattaa otta paikka jossa on oikeen v-mäinen ja pikkutarkka katsuri...sillon saa rahoilleen parhaan vastineen... ![]() Isompi rajoite on katsastuspätevyys, eli raskaankaluston luvat ja pätevyydet Trafilta.. kokoajan harvenee tämä asemaverkosto. Nettivaraus ei yleensä mahdollista, ja hinnoittelu sen mukaista.. Nurmijärvellä Klaukkalan katsastus, tai A-katsastus (kk). Ite olen käyttänyt Koivuhaan autokatsastusta (Vantaa) kun matkanvarrella ja Sfc-kortilla saa rabattia.. Tattarisuon autokatsastusharvoin olen samaa mieltä sinun kanssa. nyt olen, on ihan järjellinen paikka. asiasta sanotaan mutta ei nussita pilkkua. Lähin katsastuspaikka taitaa olla A-Katsastus Tehtaankatu 1 Riihimäki. Se on ainakin lähellä. Lohjalla taitaa (?) 1katsastuksella olla monttu. Mutta kaikkineen positiivnen kokemus ainakin tällä kerralla. Vuoden päästä seuraava kierros. Sivuja: [1] Siirry ylös
|