Erkka
Erkka
|
Erkka Sitä voisi asustaa vaikka vuokrayksiössä ja pihalla olisi sadan tonnin pirssi Nämähän on vaan järjestelykysymyksi ä.. Ei toisten makaamilleKaikki ei kylve rahassa, tai halua ottaa pitkiä osamaksusoppareita. Kyllä käytetylle Jokainen tekee rahoillansa mitä haluaa, mutta jos aina ostaa uutta niin paksu saa olla tilipussi että kykenee aina kattamaan uuden arvonalenemisen. Perusduunari ei ainakaan pysty. Paperimiehet kovin yritti, mutta kortistoon vei se tie. Jos tätä joutuisi vertaamaan joihinkin ajamattomaan niin kyllä valinta olisi vaikeaa.Näitä ekoja onneksi löytyy. Ei mitään vaikeutta https://m.nettikaravaani.com/hymer/b-595-starline/1550423?vifAdCount=28&vifNav=Y Ei toisten makaamille Tämä on tietysti hieno meriitti, että saa itse poistaa muovit penkeistä ja sängyistä, eikä tarvitse miettiä edellisten käytöstä tulleita jälkiä yms. Itse en tosin mieti sitä, että auton tai vaunun pitäisi olla uusi. Minä en ole vielä koskaan päässyt uutta ostamaan, enkä varmaan koskaan sitä tulevaisuudessakaan pääse tekemään. Tosin minä mielelläni hyödynnän jonkun muun omistuksen aikana tulleen arvonaleneman. Kuten Erkka mainitsi, niin uuden auton tai vaunun liikkeestä ajon jälkeen hinnasta valuu pois isot summat. Itseasiassa hankin heinäkuussa minulle uuden auton. Auto oli luovutettu edelliselle omistajalle 3 viikkoa aiemmin ja siihen oli ajettu mittariin 1200 kilometriä. Arvonalenema tuona aikana oli 32 000 euroa. Asuntoautoni lappuhinta 5 vuotta sitten on ollut karvan yli 400 000 euroa ja tuona aikana arvo on alentunut 200 000 euroa. Näille erotuksille löytää kyllä helposti muutakin käyttöä kuin se, että saa olla se eka käyttäjä. ![]() Kukin oman halunsa mukaan, pääasia kun hommaa semmoisen mikä itseään tyydyttää ja jättää sivusta huutajien mielipiteet siihen arvoon joka niille kuuluu. |