Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 9404 sx3 -90, käpistelyä
x1m:
[quote author=MipHe Kiitoksia tarjouksesta, mutta ei ole käyttöä. Meillä hoitaa pädit Tv;n virkaa. Joten meillä ei tule tv:tä vaunuun. Suunnittelin vain tulppaavani tuon ja jos joskus laitan aurinkopaneelin, niin vedän tuosta piuhat.
/quote]
Siksipä se mullakin irti lähti, mutta jos joku muu tarvii niin Yv toimii. 🙂
MipHe:
Mihin nuo vesipumpun piuhat kiinnitetään? Vanhasta pumpusta ei ollut kuin pesä enää paikallaan. Onko pannussa jossakin liitin mitä en vain löydä, vai tuleeko vaunusta johdot tuolle? Yhden epämääräisen johdon löysin.
Napsu nuo jousikiristeiset klemmarit järjestään poikki, joten jäi vähän kasaus kesken kun ei sattunut löytymään nurkista. Ilmeisesti jälkeenpäin lisätty ilmaus ruuvi, vai onko tuossa letkussa ilmaus paikka jo vakiona? Pannussa näytti olevan omansa.
Onko tolla väliä laittaako pumpun paikalleen kiinni pannun kylkeen vai jättääkö roikkumaan letkujen varaan?
Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla
MipHe:
--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 4.07.2020 kello on 11:44 ---Mihin nuo vesipumpun piuhat kiinnitetään? Vanhasta pumpusta ei ollut kuin pesä enää paikallaan. Onko pannussa jossakin liitin mitä en vain löydä, vai tuleeko vaunusta johdot tuolle? Yhden epämääräisen johdon löysin.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Löytyikin jo liittimen paikka pannusta, pitäs vaan löytyä kyseisen mallinen liitin jostain.
Tuon epämääräisen johdon päästä löytyi pistotulppa, joka oli kytketty pistorasiaan
mjo33400:
Kuva on 2480:stä, mutta pumpun paikka sama.
MipHe:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 5.07.2020 kello on 08:59 ---Kuva on 2480:stä, mutta pumpun paikka sama.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Jep, löytyikin paikka. Ei sattuisi olla myydä tuota liitintä millä pumpun johdot tulevat kiinni tuohon pannuun? Tai vinkata mistä voisi ostaa.
Saisi tuon pumpun toimintaan, niin pääsis seuraavaksi jännäämään kuinka paljon pannua pitää remontoida
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta