Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 9404 sx3 -90, käpistelyä

<< < (4/12) > >>

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe -  1.07.2020     kello on 18:21 ---Oli sitten kattoluukku kokonaan irti, senkun nosti paikaltaan pois. Jonkinlaista kovettunutta väritöntä liimaa käytetty tiivistämisessä.

Samalla huomasin Tv antennin olevan murtuneen kiinnikkeistään. (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Klassiset matkaajan 90 luvun virheet silikonia käytetty.
Yleisin missä itte olen nähnyt niin on antennin läpivienti, liesarin läpivienti ja tuuletus röörit

Toinen virhe oli jossakin vaiheessa kyllästetyn puun käyttö.
Ei alumiini pelti oikein tykkää.

Kattoluukut ei ole 400x400
Tarkkaan en muista Olikohan se 410X390 mutta kuviosahaa käyttäen menee 400x400 luukku
Mini hekiä suosittelen  ;)

x1m:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe -  1.07.2020     kello on 18:21 ---Oli sitten kattoluukku kokonaan irti, senkun nosti paikaltaan pois. Jonkinlaista kovettunutta väritöntä liimaa käytetty tiivistämisessä.

Samalla huomasin Tv antennin olevan murtuneen kiinnikkeistään. (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Pyörii tuollainen ehjä tv antenni nurkissa otin pois solikasta, Vantaalla. Missäpäin mahdat olla?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Humoristi -  1.07.2020     kello on 18:45 ---Klassiset matkaajan 90 luvun virheet silikonia käytetty.
Yleisin missä itte olen nähnyt niin on antennin läpivienti, liesarin läpivienti ja tuuletus röörit

--- Lainaus päättyy ---

Silikoni ei itsessään ole virhe, vaan sen taidoton käyttö. Jos halutaan että se pitää vettä vielä ensi kesänä, niin esim. luukku pitää liimata silikonilla niin että silikoni on pintojen välissä kokonaan mutta pintoja ei ole kiristetty, vaan ne pidetään "irti toisistaan" että niiden välissä oleva silikoni kovetttuu (silikoni täyttää raon kokonaan). Tämän jälkeen vasta voidaan pinnat kiristää toisiaan vasten.

MipHe:

--- Lainaus käyttäjältä: Humoristi -  1.07.2020     kello on 18:45 ---Klassiset matkaajan 90 luvun virheet silikonia käytetty.

Toinen virhe oli jossakin vaiheessa kyllästetyn puun käyttö.
Ei alumiini pelti oikein tykkää.

Kattoluukut ei ole 400x400
Tarkkaan en muista Olikohan se 410X390 mutta kuviosahaa käyttäen menee 400x400 luukku
Mini hekiä suosittelen  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Sain kooksi 410x380 No 400x400 on suunnitelmissa laittaa. Ja mini hekiä jo kattelinkin
--- Lainaus käyttäjältä: x1m -  1.07.2020     kello on 19:46 ---Pyörii tuollainen ehjä tv antenni nurkissa otin pois solikasta, Vantaalla. Missäpäin mahdat olla?

--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia tarjouksesta, mutta ei ole käyttöä. Meillä hoitaa pädit Tv;n virkaa. Joten meillä  ei tule tv:tä vaunuun. Suunnittelin vain tulppaavani tuon ja jos joskus laitan aurinkopaneelin, niin vedän tuosta piuhat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.07.2020     kello on 19:51 ---Silikoni ei itsessään ole virhe, vaan sen taidoton käyttö. Jos halutaan että se pitää vettä vielä ensi kesänä, niin esim. luukku pitää liimata silikonilla niin että silikoni on pintojen välissä kokonaan mutta pintoja ei ole kiristetty, vaan ne pidetään "irti toisistaan" että niiden välissä oleva silikoni kovetttuu (silikoni täyttää raon kokonaan). Tämän jälkeen vasta voidaan pinnat kiristää toisiaan vasten.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, luulisi että kestää.
Wessan pyttykin pysyy lattialla, vaikka siinä sentää rynkytetään monta kertaa päivässä.   :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View