Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 9404 sx3 -90, käpistelyä
mjo33400:
Mittaa sieltä poksin liittimestä, että siihen tulee 12 volttia. Jos ei tule niin poksi vaatii remonttia. On minulla liittimiä, yv:nä osoitetietoja.
MipHe:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 5.07.2020 kello on 11:12 ---Mittaa sieltä poksin liittimestä, että siihen tulee 12 volttia. Jos ei tule niin poksi vaatii remonttia. On minulla liittimiä, yv:nä osoitetietoja.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Yv laiteltu.
Pannulle ei tuntunut tulevan virtaa ollenkaan. Sulakkeen katoin paneelista.
Edit
Mittasin tuon liitinriman josta lähtee piuhat pannulle, ei tule tuohonkaan virtaa. Paneelissa ledit kyllä syttyy kun nappeja painaa. Täytyy seuraavaksi rassata tuo ohjauspaneeli irti.
Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla
MipHe:
1 nastalle tulee virtaa, 2 ja 3 tulee virta kun laittaa sähkölämmittimen päälle. 5 ja 6 nastoihin ei tule virtaa. Eikö 6 nastaan pitäisi tulla virta kun laittaa pannun virrat päälle ja 5 nastaan siinä vaiheessa kun laittaa kaasulämmityksen päälle?
Sain raitisvesipuolen pumpun pelaamaan. Pitää iha tolkuttoman metelin, mutta sallittakoon ilmeisesti alkuperäiseltä pumpulta
mjo33400:
Kuutosnasta ei ole käytössä.
MipHe:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 5.07.2020 kello on 22:17 ---Kuutosnasta ei ole käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
Nelonen ei käytössä ja kutosesta lähtee johto Täytyypä tutkia tarkemmin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta