Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Ufo antenni
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 4.03.2012 kello on 20:27 ---Nehän on samassa on ollut ;)Siis virran syöttö ja vahvistin
--- Lainaus päättyy ---
Juu, näin kyllä... mitähän mie ymmärsin väärin tuosta linkistä...
Edit: Erikseen tuo näköjään myydään, antenni ja vahvistin.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 4.03.2012 kello on 20:32 ---Juu, näin kyllä... mitähän mie ymmärsin väärin tuosta linkistä...
Edit: Erikseen tuo näköjään myydään, antenni ja vahvistin.
--- Lainaus päättyy ---
Sanoisin, että vahvistin on itse antennissa. Se lisäboxi on vain virtalähde, joka pitää ostaa, jos tv tai digiboxi ei tarjoa 5V:n syöttöä.
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.03.2012 kello on 20:50 ---Sanoisin, että vahvistin on itse antennissa. Se lisäboxi on vain virtalähde, joka pitää ostaa, jos tv tai digiboxi ei tarjoa 5V:n syöttöä.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin, ja toi ufo 120 on sama kun se vanha ufo 100. Mutta 120:ssä on monipuolisemmat kiinnikeet itse antennissa ei ole mitään eroa.
JeanS:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.03.2012 kello on 20:50 ---Sanoisin, että vahvistin on itse antennissa. Se lisäboxi on vain virtalähde, joka pitää ostaa, jos tv tai digiboxi ei tarjoa 5V:n syöttöä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, se erikseen ostettava laite on vain virransyöttölaite. Ja vahvistin on rakennettu antennin kotelon sisään.
Toista lisävahvistinta en tuon antennin kanssa kokeillut.
- Täytyy vielä mainita, että onhan tuon haravankin kanssa omat ongelmansa ollut. Toissakesänä piti Rovaniemeltä ostaa kompassi, kun ei oikein muurahaispesistä ja auringonsuunnasta antennin suuntiminen tuntunut omalta alalta :) .
olalaa:
--- Lainaus päättyy ---
juu näin asia on minä vähän sotkin juttuja :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta