Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Ufo antenni
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 4.03.2012 kello on 20:01 ---No eiköhän se ole tuo Ufo 120 http://www.matkailuautokauppa.fi/antenni__digitaalinen_triax_pr_2010040010.html.
Vai onko jollain tiedossa tehokkaampia ja laadukkaampia?
Tuo varmaan toimii hyvin jossain Keski-Euroopan tiheässä lähetinverkossa.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo se on siihen vielä vahvistin jänniteen syötöllä niin ainakin minulla toimii jopa telerannassa.Joka kuulema ongelma paikka ;)
JeanS:
Sen verran pitää loiventaa omaa kantaani tuosta Ufo:sta, että asennus saattaa tietenkin vaikuttaa paljonkin sen toimivuuteen.
- Meillä oli alkovi auto, jossa antenni oli tavallaan alkovin katveessa edestä tuleviin signaaleihin nähden. Autossamme ei myöskään ollut nostettavaa mastoa, jolla olisi voinnut parantaa suuntausta. Erillinen Triax:in virransyötölaite tuli kuitenkin hankittua, koska digiboksistamme puuttui tuo virransyöttö mahdollisuus.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 4.03.2012 kello on 20:16 ---Sen verran pitää loiventaa omaa kantaani tuosta Ufo:sta, että asennus saattaa tietenkin vaikuttaa paljonkin sen toimivuuteen.
- Meillä oli alkovi auto, jossa antenni oli tavallaan alkovin katveessa edestä tuleviin signaaleihin nähden. Autossamme ei myöskään ollut nostettavaa mastoa, jolla olisi voinnut parantaa suuntausta. Erillinen Triax:in virransyötölaite tuli kuitenkin hankittua, koska digiboksistamme puuttui tuo virransyöttö mahdollisuus.
--- Lainaus päättyy ---
ilmeisesti juuri tuosta syystä ei ole näkynyt kun joskus harvoin joutuu anteenia hiukan nostamaa että saa kuvan ;)
Alan:
Oliko sulla Jean tuota vahvistinta? Mulla oli vaunussa, ja toimi hyvin, Ufon mallia en enää muista, kumpi oli.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 4.03.2012 kello on 20:25 ---Oliko sulla Jean tuota vahvistinta? Mulla oli vaunussa, ja toimi hyvin, Ufon mallia en enää muista, kumpi oli.
--- Lainaus päättyy ---
Nehän on samassa on ollut ;)Siis virran syöttö ja vahvistin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta