Mulla oli edellisessä autossa, Hymer, kaasukaappiin käynti takatallista. Tavallaan samanlainen ratkaisu.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
![]() Mulla oli edellisessä autossa, Hymer, kaasukaappiin käynti takatallista. Tavallaan samanlainen ratkaisu. Omassakin se pikkuruinen 2 kg:n kaappi on sisätiloissa. Joskus tällä palstalla kyselin, missä retkiautossa säilytetään varapulloa. Kaappi on vain yhdelle ja samassa avonaisessa tilassa ei saisi olla kaasupulloa yöpyjien kanssa. Suunittelin ulkopuolelle takatelineelle, mutta siellä se on penkin alla lymyillyt. Vaunun tapauksessa tilanne on mun mielestä aika selkeä, vetoautossa voi kuljettaa kaasupulloa, se ei ole säilyttämistä. Kun zoomaa niin näkyy olevan jonkinlainen tiiviste ovessa. No siitä kestävyydestä vuosien saatossa on ehkä vain yksi mielipide. Kun zoomaa niin näkyy olevan jonkinlainen tiiviste ovessa. No siitä kestävyydestä vuosien saatossa on ehkä vain yksi mielipide. Tottakai on tiiviste ja ulkoilmaanhan pitää olla tuuletus. Kaasuliesikin on sisällä, eikä edes oven takana. ![]() Näkyyhän tuossa ovessa kumitiiviste, siten lienee tiivis sisäänpäin. Tosin vielä silmään osui omituisuus. Ovessa on yläkulma suorakulma ja kaapissa vastaava kulma pyöristetty.Ovi on isompi kuin aukko.
Ovi on isompi kuin aukko. No juu, näinhän sen täytyy olla. Tiedän ainakin kaksi kettiötä joissa on kaasupullo sisällä. Sivuja: [1] Siirry ylös
|