Minä taas, silloin kun alueelle menen, haluan mieluusti saunaan. Se puuttuu kulkimesta. En varsinaisesti aluetta valitse vain sauna mielessä, mutta jos muuten on tasavahvat alueet, sauna ratkaisee.Tervetuloa ens vuonna Uuteen Saunaan
Minä taas, silloin kun alueelle menen, haluan mieluusti saunaan. Se puuttuu kulkimesta. En varsinaisesti aluetta valitse vain sauna mielessä, mutta jos muuten on tasavahvat alueet, sauna ratkaisee.Tervetuloa ens vuonna Uuteen Saunaan Onneksi meillä kotona hyvä ilman vaihto kotona/sähkökiuas. Ja Alueella tulee tapahtumaan myös mitä olen piirutuksia nähnyt. Sähkökiukaat tulee.
Tervetuloa ens vuonna Uuteen SaunaanKyllä siinä teillä taas joskus pysähdytään. On se vaan kumma vaikka ois kuin kuuma päivä, niin mukava on alueella mennä lisää hikoileen saunaa ja puhtaana nukkumaan. Meillä yleensä ehtona sauna joka ilta ja rouvalle viellä uinti mahdollisuus. Itelle ei oo tarpeeksi lämmintä vettä järvessä, hyvä jos uimahallissa tarpeeksi lämmintä.
Kyllä siinä teillä taas joskus pysähdytään.Hienoa, ja muutkin tervetulleita Hienoa, ja muutkin tervetulleitaSaas nähä miten käy juhannusalus viikolla. Saas nähä miten käy juhannusalus viikolla.Jooo tulehan käymään, niin rupatellaan Vuoden asiat Kaippa minunkin pitäisi saunafriikkinä päästä reissun päälle. Kerran olen Hietasaaressa käynyt katsomassa, onhan siellä komea hiekkasärkkä
Kaippa minunkin pitäisi saunafriikkinä päästä reissun päälle. Kerran olen Hietasaaressa käynyt katsomassa, onhan siellä komea hiekkasärkkäNiinhän ne niitä kehuu Minulle kelpaa talvileirikin, on rauhallisempaa ja virkistävämpää vettä
![]() Minulle kelpaa talvileirikin, on rauhallisempaa ja virkistävämpää vettäKiitos Ihan Keskisuomalaisessa pitää ilmoittaa. Liekö lämmintunnelmainen kokous tulossa.Peruttu koronan takia. Peruttu koronan takia. Onko Teams' saanut tartunnan? |