rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: LMC 720 projektiksi  (Luettu 2436 kertaa)

*****
  • Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.06.2020 kello on 16:04
LMC 720 projektiksi
« : 6.05.2020 kello on 16:31 »
Hei,

Tässä olis jollekin hyvä projekti, kun itse ei osata.
-01 LMC 720, kosteutta tullut perästä ylhäältä. Ainakin.
Kuitenkaan ei tunkkaista hajua, eikä mitään homeoireita käytettäessä, hyvin saa nukkua yöt.

Vikoja on jonkin verran. Vettä ei saa sisälle, jostain kohtaa kiertoa rikki, koska vedet tulee pitkin lattiaa, jos hanasta laskee. Ilmeisesti lämminvesikierrossa vika eli sais kyllä korjattua oikaisemalla lämminvesikierton ohi.
Lämmitys toimii sähköllä, mutta ei kaasulla.
WC toimii ihan hyvin, mutta veden täytön joku anturi rikki, eli antaisi täyttää liian täyteen ja sitten puskee yli WC:n puolelta. Mutta kun itse seuraa täytön, niin muutoin kyllä toimii.
Verhoista aika suuri osa jo hapristunut rikki. Ikkunat kyllä kunnossa. Kaapit kunnossa ja kalusteet muutenkin.
Siisti kyllä on ja ihan hyvin sillä reissua noinkin.

Nyt vaan tilanne se, että ei se itsestään tosta paremmaksi tuu.

Mitä hintaa tuosta voisi ajatella pyytävänsä myytäessä?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: LMC 720 projektiksi
« Vastaus #1 : 6.05.2020 kello on 18:22 »
Nuo viat kyllä vaikuttaa aika pieniltä, että kannattaisi laittaa ne itse kuntoon, jos vain mahdollista.

Toki tuo perän vuoto pitäisi tutkia, miten laajalle kostunut, voiko itse korjata.   

Jos laittaisi ensin kuntoon, niin voisi olla 10-12 te vaunua riippuen yleiskunnosta.

Nyt tämänkuntoisena on tosi vaikea sanoa. Tuo kosteushomma pitäisi ensin tutkia ja onko kattoluukkujen ympäristöt millä mallilla.

Vaikea on oikein sanoa mitään tarkkaa hintaa. Se on se hinta, minkä ostaja maksaa, ehkä 5-8 te, riippuu niin siitä kosteusvauriosta ja yleiskunnosta.

Yleisesti noilla 720 lapsiperhe malleilla merkistä riippumatta on ostajakuntaa, koska niitä ei vaan ole määrällisesti ole kovinkaan paljon rekisteröity ja 10 te-12 te hintaluokassa ei käytännössä tarjontaa juurikaan ole. Joten suosittelen, että korjaisit vaunun ja sitten myisit. Korjaukselle kyllä tässä tapauksessa tulisi katetta.

Toki joku voi olla ihan erimieltä  :D


*****
  • Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.06.2020 kello on 16:04
Vs: LMC 720 projektiksi
« Vastaus #2 : 30.05.2020 kello on 08:11 »
Kiitos vastauksesta.
Nyt on kosteuskin mitattu ja aika isoja (16-50) lukemia on yläosassa melkein joka puolella. Kaikki ei näy vaunun sisään, mutta perästä katonrajoissa näkyy. Kattoluukkujen ympäristöt taas vaikuttaa olevan kunnossa.
Ei me itse tosiaan osata korjata, joten eteenpäin olis kiva saada jollekin joka osaa.
Mikähän olis paras foorumi saada tällainen kaupaksi?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: LMC 720 projektiksi
« Vastaus #3 : 30.05.2020 kello on 08:24 »
Varmaan facebookin karavaanarien kirppiksellä tai kauppapaikalla saa menemään. tori.fi voi olla myös mahdollinen. Kysynnästä ja hinnasta en osaa sanoa mitään.