Nykyhallitus halunnee käyttää rahaa ihan muihin tarkoituksiin.
Nykyhallitus halunnee käyttää rahaa ihan muihin tarkoituksiin.
|
Nykyhallitus halunnee käyttää rahaa ihan muihin tarkoituksiin. Poliisi näytti poistuneen pääosin noilta rajavalvontapisteil tä. Leirit oli purettu. Poliiseja näytti vielä ainakin näin päivävuorossa olevan paikalla.Kyllä niitä siellä kolmen aikoihin oli jonoksi asti kolmostiellä pohjoisen suuntaan. Mennessä aamupäivällä oli pari, paluumatkalla 5. Aamun tarkastuksessa Suikka meinasi että jatkossa pitäisi olla sotukin paperissa jottei työnantajan lappua voisi väärentää. Kai se täytyy sitten itse itselle sellainen vääntää... (Itseni työnantaja siis). Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla ja valmiuslakirikkomus takin.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006468144.html Lainaus Mies ajoi pysähtymättä Uudenmaan rajasta läpi, pitkä takaa-ajo pysähtyi piikkimattoon – sitkeä vastarinta päättyi vasta etälamauttimella Ekaa kertaa (mittaushistoriassa) syksyn jälkeen tuli kevät täällä..Vai taisit tarkoittaa, että jytäkylän talvesta tänne laskettas sohlaamaan ![]() Viimeisin (terminen) talvihan peruttiinEn vaan Mäntsälässä raja kiinni Pohjosta kohden Kyllä niitä siellä kolmen aikoihin oli jonoksi asti kolmostiellä pohjoisen suuntaan. Mennessä aamupäivällä oli pari, paluumatkalla 5. Aamun tarkastuksessa Suikka meinasi että jatkossa pitäisi olla sotukin paperissa jottei työnantajan lappua voisi väärentää. Kai se täytyy sitten itse itselle sellainen vääntää... (Itseni työnantaja siis). Motarilla. Ja vanhalla hämeen maanktellä vai mikä se 130 on edelleen ollut joa kerta kun olen ajanut ohi. Pienemmillä teillä on ollut välillä tyhjääkin. Saa nähdä, syntyykö isokin rumba rajanylityksissä Uudellamaalla? Toivottavasti ihmisillä pysyy järki päässä, ettei rajoja tarvitse uudelleen sulkea. T. Erkki https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2ca2a04c-20f4-441e-a209-33c343e1a7a4 T. Erkki Ei haittaa mökki on Uudellamaalla. Kesällä olisi kyllä kiva mennä muuallekin.Onko mökki siinä sairaanhoitopiiriss ä mihin kuulut? Onko mökki siinä sairaanhoitopiiriss ä mihin kuulut?Ei mutta olisin tullut pois sieltä jos olisi tuntunut siltä. 80km on mökkimatka. Toisilla työmatka vähemmän ja tarttee lupalapun. Oli muuten viereinen saarelaisten parkkipaikka ihan täys ihan kuin juhannuksena. Kun koko maassa on 2900 tartuntaa ja niistä Uudellamaalla 1800 joista Helsingissä yli 1000 niin maakuntarajan sulkua on ehdottomasti jatkettava ja ylitysperusteita mieluusti kiristettävä entisestään.Tai jos sitten vaan se Helsinki? |