Itse olen pakkolomalla kaikki meidän vehkeet seisoo, emännällä alkaa 2.4 pakkoloma joka kestää 90 vrk. No nyt on sit aikaa olla vaunulla.
Itse olen pakkolomalla kaikki meidän vehkeet seisoo, emännällä alkaa 2.4 pakkoloma joka kestää 90 vrk. No nyt on sit aikaa olla vaunulla.
Itse olen pakkolomalla kaikki meidän vehkeet seisoo, emännällä alkaa 2.4 pakkoloma joka kestää 90 vrk. No nyt on sit aikaa olla vaunulla. Onko vaununne jossain leirintäalueen kausipaikalla? Itsekin miettinyt, mihin vaunun saisi siirrettyä Uudellamaalla kevääksi ja kesän ajaksi? Onhan näitä sfc-alueen leirintäaluita riittämiin Uudellamaalla. Mutta, ovatko avoinna ja uskaltaako niihin leiriytyä koronaviruksen vuoksi? Toki, pitää ottaa huomioon, miten pitää koronan takia toimia leirintäalueilla, niin kuin tälläkin hetkellä kotioloissa. Itse olen eläkkeellä ja vaimo tekee kotoa käsin etätöitä. Olisi mukava välillä lähteä vaunulle "tuulettumaan". T. Erkki Taitaapi kaikki, tai ainakin suurin osa, olla suljettu vierailijoilta. Kausipaikkalaiset vain saavat käyttää, ja hekin rajoitetusti.
erkki! on kausipaikalla, SFC-Hietasaari Uurainen..Juurikin näin 99.
https://areena.yle.fi/1-50454038#autoplay=true Lauantaina tullut ohjelma Espajasta caravan alueelta. Liekkö täällä mukana kuin monta filmille päässyttä.
Belgiassa yli miljoona väli-aikaisesti työtöntä, eikä kuulu tyhjän vikinään.
Taitaapi kaikki, tai ainakin suurin osa, olla suljettu vierailijoilta. Kausipaikkalaiset vain saavat käyttää, ja hekin rajoitetusti. Otetaanko tällä hetkellä uusia kauppapaikkalaisia jos paikkoja on vapaana. Vierailijapaikkoja ei nyt tarvita ollenkaan. Otetaanko tällä hetkellä uusia kauppapaikkalaisia jos paikkoja on vapaana. Vierailijapaikkoja ei nyt tarvita ollenkaan.Veikaanpa jotta ei oteta.. Onkohan isitkin alkaneet leipomaan kun hienosokeri ja hiivat oli loppu ossuuskaupasta
Minua ihmetytti kun suola oli miltei loppu isosta marketista. Hiivan ja sokerin ostamisen ymmärrän hyvin, nyt on aikaa leipoa kotona ja saa tuoretta leipää jos muuten on varautunut pysymään kotona. Hiivan voi pakastaa ja sokeri säilyy.
Lehdessä oli juttua siitä, että alkoholin myyntiä halutaan rajoittaa. Eritysryhmät joille kaupat on auki aamuvarhain tai iltamyöhään taas valittavat kun kuitenkin pitää käydä kaupassa myös päiväaikaan, ostamassa mietoja. He taas toivovat myyntiaikojen muuttamista pidemmiksi Lehdessä oli juttua siitä, että alkoholin myyntiä halutaan rajoittaa. Eritysryhmät joille kaupat on auki aamuvarhain tai iltamyöhään taas valittavat kun kuitenkin pitää käydä kaupassa myös päiväaikaan, ostamassa mietoja. He taas toivovat myyntiaikojen muuttamista pidemmiksiKohta alkaa aluevesien rajoilla pirtulaivat ankkuroida ja pikaveneet ajaa tavaraa rantaan, Dannylle eläkehommia kun suvussa on kokemusta
Lehdessä oli juttua siitä, että alkoholin myyntiä halutaan rajoittaa. Eritysryhmät joille kaupat on auki aamuvarhain tai iltamyöhään taas valittavat kun kuitenkin pitää käydä kaupassa myös päiväaikaan, ostamassa mietoja. He taas toivovat myyntiaikojen muuttamista pidemmiksi Opettelisivat käyttämään kauppakassipalvelua . Toimii tuoltakin osalta. Nimim. kokemusta on. Kun kävin noutamassa kassini, niin myyjät naureskelivat, että pitäisiköhän pyytää henkkari näytille? S-postissa oli maininta: henkkari mukaan. Ei ne sitä sokeria ja hiivaa mihkään leipomiseen osta....
"Poika" pitää saada pöhisemään...kuten aina lama-aikana. 10 palaa hiivaa, 8kg sokeria ja pari ruisleipää...siitä se lähtee...leipominen käyntiin |