Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Keittomahdollisuusratkaisuja
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Santeri - 9.03.2020 kello on 17:37 ---Kiitos näistä vinkkeistä!
--- Lainaus päättyy ---
Ei yhdessäkään ( 3) matkailuautossa ole minulla ollut pohjassa reikää kuin vesisäilijöiden tyhjennykseen.
Edelleen kehoitan tutustumaan tehdasvalmiiseen vekottimeen, sieltä selviää tuuletukset, eikä tarvitse tehdä tyhjän takia reikiä
pohjaan.
seppoko:
Kuten aiemmin mainitsin, niin -03 Burstnerissa oli n. 10cm halkaisijaltaan oleva reikä jääkaapin alla. Nykyisestä Atriasta sattumalta näin neljä n. 3senttistä reikää keittiön kaapistossa lattiassa kun otin laatikon pois. Muita autoja/vaunuja en ole sen enempää tutkinut tai muuten huomannut. Luulen, että niitä on vaikka eivät ole välttämättä kovin esillä.
Santeri:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 9.03.2020 kello on 17:44 ---Ei yhdessäkään ( 3) matkailuautossa ole minulla ollut pohjassa reikää kuin vesisäilijöiden tyhjennykseen.
Edelleen kehoitan tutustumaan tehdasvalmiiseen vekottimeen, sieltä selviää tuuletukset, eikä tarvitse tehdä tyhjän takia reikiä
pohjaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ymmärrän oikein, niin ei auta ottaa mallia ainakaan tehdastekoisesta. Ainoat mistä voin ottaa mallia ovat 1.4.2015 jälkeen yksittäin valmistettu tai maahantuotu, jossa ei ole suoritettu vähimmäisilmavaihdo n testausta.
Suora lainaus ohjeesta:
"Ajoneuvo, jonka sisätilaan on asennettu avoliekkisiä käyttölaitteita,
on varustettava painovoimaisella vähimmäisilmanvaihd olla siten, että
vähintään yksi ilmanvaihtoaukko sijoitetaan sekä lattian että katon
rajaan tai kattoon. Nämä vähimmäisilmanvaiht oon kuuluvat ilman-
vaihtoaukot eivät saa olla suljettavia.
Jos yksittäin valmistetulle tai maahantuodulle ajoneuvolle ei suoriteta
vähimmäisilmanvaihd on testausta, voidaan edellä mainittujen ilman-
vaihtoaukkojen riittävänä vähimmäispinta-alana pitää 100 cm2. "
"Masi":
Kannattaa kysäitä näiltä kotimaisilta valmistajilta, ne kun on noita yksittäin tehtyjä.
https://casacar.com/
Santeri:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 9.03.2020 kello on 18:26 ---Kannattaa kysäitä näiltä kotimaisilta valmistajilta, ne kun on noita yksittäin tehtyjä.
https://casacar.com/
--- Lainaus päättyy ---
Tää on hyvä! 👍
En tiedä uskallanko, mutta yritän ottaa yhteyttä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta