Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

Keittomahdollisuusratkaisuja

<< < (3/8) > >>

99:
Jos hinta edellä mennään, niin sitten valopetroolitoimise na ja käytettynä saa muutamalla satasella. Esim. https://m.tori.fi/vi/30697211.htm

"Masi":
Kävelet liikkeeseen jossa myydä tehdas valmisteisia n.s. retkeily/peltikuorisia autoja ja katsot toteutuksen.
Saatat  yllättyä.

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja -  8.03.2020     kello on 21:27 --- Monesti jääkaapin alla on yksi isonpi aukko. Aukot on hyvä verkottaa niin, ettei kutsumattomat nakertajat pääse tekemään tuhojaan sisälle.

--- Lainaus päättyy ---
Jääkaapin tausta ei yleensä ole asumistiloihin yhteydessä paitsi joissain vanhoissa solifereissa.

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  8.03.2020     kello on 22:28 ---Kävelet liikkeeseen jossa myydä tehdas valmisteisia n.s. retkeily/peltikuorisia autoja ja katsot toteutuksen.
Saatat  yllättyä.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä tuosta meidänkään peltikuorisesta löydy mitään erillisiä tuuletusreikiä asuintilaan. Ainoat tuuletukset on noissa kattoluukuissa jollei availe sivuikkunoita tai ovia.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  8.03.2020     kello on 22:45 ---Jääkaapin tausta ei yleensä ole asumistiloihin yhteydessä paitsi joissain vanhoissa solifereissa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli 2003 Bürstnerin auto, jossa oli yhteys ja reikä lattiassa. Samoin mulle on veispuukikeskustelu issa väitetty, että jopa melko uusissakin on. Itse en ole tutkinut tuota asiaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View