Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lahjus?

<< < (4/9) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: juuso8 -  5.09.2011     kello on 17:28 ---Minäkin saan ABC;ltä alennusta 5 %. Jostain syystä sitä kutsutaan bonukseksi.
Käyn minä Lidl;issäkin. Siellä on hyvä ja halpa alkoholiton olut.

--- Lainaus päättyy ---

Paljon pitää ostaa S-ketjusta että saa 5% ponukset. Aikoinaan kun olin töissä SOK:lla, silloin sain 15%:n alennuksen, sillä oli merkitystä. Nyt kun menee Lidliin niin saa alennetulla hinnalla suomalaista ruokaa suoraan. Oli se hyvä että Lidl tuli, niin nämä kaksi kauppaketjua joutuu edes hieman katsomaan hintojaan. Tyhjä olisi esim. keppanaakaan (Pirkka) ostella, alle kaksi kymppiä louta, jos Lidl ei olisi maassa.::)

vippe:
Onhan noita aleja annettu aikoonaan esim taxikuskit sai Finnoilist alea kaffeest, naftast ja pesuista..samoin saiva yövartijat jne erilaiset ryhmittymät.
Olihan tossa uutisis joku oikeusoppinu sitä miält et pollareide saama ale täyttäis lahjonnan merkit..No kyl olen ittekki sitä miält et poliisit on ansainnu alensa, mut KÖYHÄT???? kansanedustajat EI!

Pekka:
Selvä lahjushan tässä on ollut kyseessä. Alennus on ollut liian suuri.

Virkamiehet menee vähän eri säännöillä kuin rekkakuskit.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka -  5.09.2011     kello on 19:30 ---Selvä lahjushan tässä on ollut kyseessä. Alennus on ollut liian suuri.

Virkamiehet menee vähän eri säännöillä kuin rekkakuskit.

--- Lainaus päättyy ---
Saako rekkakuskit tosiaan 50% alennuksen ABC:ltä?
Jos näin on, kuten lehdessä väitetään, niin alampa suuntaamaan kans ABC:lle.

makke:
Voi helevettiläinen tätä kateellista kansaa.
Ihan sama mitä kukin saa alennusta mistäkin, ei se mun pussista ole pois.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View