Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lahjus?

<< < (5/9) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Lainaus:  Mieluummin sitä "omaa" osuuskauppaa tukee kuin saksalaista kapitalistia.
     Ketä tukee ne jotka hakevat (haettavat) jopa ajoneuvonsa Saksasta.  ...kapitalistilta.. . Sen pitäisi pudottaa Suomiautojen hintaa, mutta kun katsoo nuita autokauppa kiinteistöjä, niin kyllä sinnekkin rahaa jakavat (asiakkaat). Samoin kun kauppakeskuksiin (Hämeenlinna 150 miljoonaa) ja joku (asiakas) vaan rahoittaa. ::)

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: makke -  5.09.2011     kello on 19:45 ---Voi helevettiläinen tätä kateellista kansaa.
Ihan sama mitä kukin saa alennusta mistäkin, ei se mun pussista ole pois.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä,mihin näitä poliiseja "lahjotaan"tuolla alella?Taitaa leijonahihaisella olla aika vähän vaikutusvaltaa.Posi tiivisena näkisin poliisien käynnin rauhoittavan merkityksen tietyillä,usein nuorison rauhattomiksi tekemillä paikoilla.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: makke -  5.09.2011     kello on 19:45 ---Voi helevettiläinen tätä kateellista kansaa.
Ihan sama mitä kukin saa alennusta mistäkin, ei se mun pussista ole pois.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, kyllähän esim Raumanmeren juhannusfestareilla virkatehtävässä olevien poliisien pitää ostaa liput sisäänmennessään, koska kuuleehan ne sitä musiikkia muussa tapauksessa ihan ilmaiseksi, ja näinollen lahjoman ottamisesta saattaisi olla kysymys jos lippuja ei olla ostettu.

Rahastahan tässä vaan on kyse. Ja pienestä rahasta. Pienen rahan ollessa kyseessä kannattaa median nostaa suuri meteli, jotta suurempia summia voidaan siirrellä huomaamattomasti.   http://www.velkakello.fi/ 

aaoulusta:
jokainen ottaisi lahjuksen vastaan jos sellaisen saisi..on eri asia saada jostain alennusta ( minäkin saan useista paikoista alennusta) mikähän on vasta lahjus?? henkoh.etua kummallekkin....onh an näitä

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  5.09.2011     kello on 18:00 ---Poliisin appiukkona on todettava etten kadehdi heidän saamia alennuksia vaikkapa ABC-asemilta tai Mäkkäriltä.Ketuttaa tuo S-ryhmän touhu muuten,selittäköön joku viisaampi miten valtakunnan parhaille liikepaikoille saatiin noin nopeasti luvat tuolle ketjulle?Minun nokkaan homma haisee ja vahvasti!Olen muuten asiakasomistaja vielä,ehkä toistaiseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä oli keväällä monisivuinen juttu ABCn tulosta suomen markkinoille.
Kriittisessä kirjoituksessa kerrottiin mm. mitä kummallisimmista rakennusluvista, järvirantojen täyttämisestä jotta asemille saataisiin maata ja asemien vaikutuksesta lähellä oleviin asutuskeskuksiin.

Paikallisten osuuskauppojen johtokunnissa istuu paikkakuntien silmäätekeviä ja lupamenettylyt ovat varsin joustavia.

En nyt vanno muistavani oikein, mutta olisiko Viitasaareen rakennettu ABC kaikilla herkuilla ja palveluilla jonka myötä kylän viimeinen ruokakauppa on joutunut lopettamaan ja viimeisenä pankkipalveuna toiminut pankkiautomaatti on siirretty ABCn yhteyteen.

Itse en S-ryhmää käytä missään ostoksissa ja tässäkin keskustelussa mainittu Lidlinkin kierrän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View