Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lahjus?
seppoko:
Mäkkärikin antaa alennusta virkapukuisille poliiseille:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090514327171_uu.shtml
4ntti:
Tuo nyt on hyvinkin yleistä että poliisit ym. saavat tuntuvia alennuksia esim. juuri ruuista. Ei ole mikään peukkubaarien oma juttu. Esim. monet paikalliset snägärit tätä harrastavat.
Edit. seppoko ehtikin.. ;D
juuso8:
Minäkin saan ABC;ltä alennusta 5 %. Jostain syystä sitä kutsutaan bonukseksi.
Käyn minä Lidl;issäkin. Siellä on hyvä ja halpa alkoholiton olut.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 5.09.2011 kello on 14:34 ---Toisesta näkökulmasta.Eikös toiset pidä hyvänä puskaparkkina
noita ABC asemia.?Poliisivartiointi toimii kun käyvät syömässäja kahvilla. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Puskaparkkeerauksen kannalta ABC-asemia näyttää olevan monenlaisia. Joissakin on oikein hyvät Kemssantyhjennyksel la ja sähköpistokkeilla varustetut Caravan paikat. Tälläinen on mm. ABC kolmenkulma Tampereen eteläisen ohikulkutien ja Porintien risteyksessä.
Kiikoisten ABC asemalla, Pohjanmaantien, eli Äetsä-Kankaanpää sekä Pori -Tampere tien risteyksessä hieno inva-VC-kemssantyhjennyspaikka caravan paikkojeen vieressä, sähkölämmityspaikko ja ei ole.
Sensijaan mm. Huittisten, Hämeenlinnan, Lempäälän (?) ja monen muun ABC-aseman pihan kattaa 2h aikarajoitus kaikissa P-paikoissa.
...Niin ja eikä tuo ruokaetu Poliiseille mikään lahjus ole. Vai pitääkö poliisin jonottaa ja ostaa lippuluukulta lippu kun menee tanssipaikalle tai vaikka rokkijuhlille työtehtävässään. Varmaan sitte pitäisi;)
hartsakoski:
Poliisin appiukkona on todettava etten kadehdi heidän saamia alennuksia vaikkapa ABC-asemilta tai Mäkkäriltä.Ketuttaa tuo S-ryhmän touhu muuten,selittäköön joku viisaampi miten valtakunnan parhaille liikepaikoille saatiin noin nopeasti luvat tuolle ketjulle?Minun nokkaan homma haisee ja vahvasti!Olen muuten asiakasomistaja vielä,ehkä toistaiseksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta