Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lahjus?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 5.09.2011 kello on 13:50 ---Sheriffeille useilla aakkos asemilla ilimaset kahvit. Asemat jotka auki 24h perustelevat sen silleen jotta kun poliisit tulee sinne yöaikaan kahveelle nii se on samalla yleistä järjetyksen valvontaa. Yhen kaverin eukko on aakkos asemalla myymälä päällikkönä niin häneltä kuultua tietoa.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin se menee.
Poliiseilla ei yksilöinä ole mitään sellaista valta-asemaa, josta olisi Osuuskaupoille hyötyä. Paskat työtehtävät ja huono palkka poliiseilla kyllä on, jotta eipä ole aihetta kateuteen. Minä en ainakaan niiden hommia kadehdi, sen perusteella mitä olen todellisuudesta pariltakin kaverilta kuullut. Jotain muuta kuin tositv-sarjoja se nimittäin on. :o
Mie ostan sieltä mistä kokonaisuutena halvimmalla saan. Ruuat Prismasta ja polttoaineet ABC:ltä. Mieluummin sitä "omaa" osuuskauppaa tukee kuin saksalaista kapitalistia.
vesako:
Toisesta näkökulmasta.
Eikös toiset pidä hyvänä puskaparkkina
noita ABC asemia.?
Poliisivartiointi toimii kun käyvät syömässä
ja kahvilla. ;)
Kyllä niitä on muitakin paikkoja jotka
ovat käyttäneet vastaavalla tavalla
poliisia "hyväkseen"
seppoko:
Samaa mieltä kahden viimeisimmän, vesakon ja Alanin, kanssa.
Turhan Höpöttäjä:
Tv:ssä haastattelivat asiantuntijaa, miksi ei Suomessa ole kuin kaksi kauppaa. Ja miksi Lidl ei saa kaupungin kaavoituksesta tonttia, vaan heidän on ostettava yksityiseltä kauppapaikka, jonka kaupungin päättäjät voi vielä tyrmätä. Vastaus oli että Lidlin johtokunnassa ei istu Suomalaisia politikkoja. Elikkä valtuustoissa istuu runsaasti K-ryhmän ja S-ryhmän päättäjiä. Valintatalot ja Sivat yrittävät vielä jotenkin pyristellä. :'( Onneksi minun asuin paikkakunnalla on muitakin kuin K-kauppa ja S-kauppa. :)
Dorotea:
En myöskään yhtään kadehdi poliisien saamaa alennusta, kun vielä huomioi ruuan tason aakkosasemilla. Koiran virka, pieni palkka ja kettuilevat asiakkaat, ei todella kateeksi käy.
Sen edun suon myös mielelläni heille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta