Taas on vuosia vierinyt, mutta päivitetäänpä aihetta , koska itse asia ei liene mihinkään kadonnut. Eli näin olen omassa vaunussa siirrettävää ilmastointilaitetta toteuttanut. Laite on Caramax ja sen verran olen sitö modifioinut, että vedenpoistoletkun vaihdoin silikoniseksi, joka on kaikin puolin parempi kuin alk per kovamuovinen. Lisäksi laitoin sisäyksikköön uuden kahvan, kun siinä oli vain kolo sormille ja lähes epätoivoinen kantaa sitä sen kolon avulla.
Hobby vaunu kyseessa. Sisäyksikölle tein ohuesta vanerista alustan , joka tulee takapenkin selkänojan päälle. Ulkoyksikön kiinnityskoukut päällystin sen paksuisilla pehmusteilla, että ei tarvitse mitään säätää, kun ulkoyksikkö lasketaan ikkunan reunaan.
Nyt tänä keväänä , itse asiassa tänään, tein ikkunan rakoon sopivat kangaskaistaleet , jotka tulee Velcro - nauhoilla kiinni ikkunan sisäreunaan ja ikkunan reikää ympäröivän seinän reunaan. Kuva kertoo toivottavasti asiasta paremmin. Hyvin nuo siihen sopii. Tulisi vaan helteet kehiin, että pääsisi tositoimiin kokeileen.