Tekniikkakeskustelut > Projektit
Retkeilyauto Saksasta verottomana Suomeen?
Aakku:
Casa car tekee ilmeisesti asiakkaan toiveiden mukaisiakin autoja...
Nettiautosta kun katsoo, niin näkee Casa carin toinen toistaan kotikutoisemman näköisiä sisustuksia. Ne eivät voi olla tehtaan oman suunnitelman mukaisia ja ilmeisesti teettäjä on halunnut mieleisensä, mutta mahdollisimman halvalla.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.05.2020 kello on 08:08 ---Casa car tekee ilmeisesti asiakkaan toiveiden mukaisiakin autoja...
Nettiautosta kun katsoo, niin näkee Casa carin toinen toistaan kotikutoisemman näköisiä sisustuksia.
--- Lainaus päättyy ---
Casa car tekee myös autoja asiakkaan toivomaan valmiuteen asti eli monesti asentavat luukut, ikkunat, wc, turvavöiden rungon ja tekniikan paikalleen.
Ja asiakas värkää itse sitten kalusteet.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 28.05.2020 kello on 08:36 ---Casa car tekee myös autoja asiakkaan toivomaan valmiuteen asti eli monesti asentavat luukut, ikkunat, wc, turvavöiden rungon ja tekniikan paikalleen.
Ja asiakas värkää itse sitten kalusteet.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa se on silleenn...
Olenkin ihmetellyt monenkirjavaa valikoimaa käytetyissä. Osa on aivan kotikutoisen näköistä, hieman outoakin suunnittelua. Osa taas aivan tehdastekoisen näköistä.
Siinä hieman merkki saa kipeää, kun on joku tee se itse mies sahaillut lastulevyä ristiin rastiin ja silti myydään Casa car merkin nimellä.
Oulaa:
Kyse lienee samasta kun Carthago tai Malibu värkkä Ducatoon sisustan ja hintalappua on 70-80 tonnia.
Ja Sunlight autoja saa hinnat alkain 45 tonnia
"Masi":
Linkistä löytyy tietoa vanin rakentamiseen aloittajalle, muun muussa linkki ohjelmaa jolla voi suunnitella sisustaa.
Saksaksi on, muttagooglen kääntäjälläkin tulee pääpiirteet selväksi.
https://www.promobil.de/tipps/wohnmobil-selbstausbau-tipps/
Ja jos ei käänny, niin kysele yv;llä, niin käännellään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta