Tekniikkakeskustelut > Projektit

Retkeilyauto Saksasta verottomana Suomeen?

<< < (4/8) > >>

vaanari61:
https://www.nettiauto.com/opel/movano?page=3

Noista jokin ?

Ei Viiua, mieluusti jokin muu . . . Yhdestä työautona olevasta Viiusta negatiivistä kokemusta, firmassa ollut "Ooppeleita" parit, murheettomia ovat olleet ( tosin Relluna ja Nissanina mut sama verme )

Paljonko pääsee säästämään jos Saksasta hakee ?  Kielitaito Saksan kohdalla nollilla . . .

käpynotko:
Saksaa ei tarvi osata ollenkaan. Ainakin minä oon päässy rahoistani eroon joka kerta vaikka en osaa muita kieliä kun tän kotimaisen.

Alan:
Itse tekisin huolellisen vertailun, jotta kannattaisiko kuitenkin ostaa valmis peli eikä rakennella.

Ammattimies saattaa tehdä oikeilla materiaaleilla paremmankin kuin tehdasvalmisteinen on, kun ei säästä väärissä paikoissa. Yleensä se kuitenkin on toisin päin.

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.05.2020     kello on 08:08 ---Itse tekisin huolellisen vertailun, jotta kannattaisiko kuitenkin ostaa valmis peli eikä rakennella.

Ammattimies saattaa tehdä oikeilla materiaaleilla paremmankin kuin tehdasvalmisteinen on, kun ei säästä väärissä paikoissa. Yleensä se kuitenkin on toisin päin.

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan tätä. Lisäksi nuo itse tehdyt ovat lähes aina itsetehdyn näköisiä joten jälleenmyyntiarvoki n on vähän niin ja näin tehdastekoiseen verrattuna.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.05.2020     kello on 08:08 ---Itse tekisin huolellisen vertailun, jotta kannattaisiko kuitenkin ostaa valmis peli eikä rakennella.

--- Lainaus päättyy ---
Nuo valmiit retkiautot ovat niin samanlaisia sisustaltaan että jos multa kysyttäisiin niin pari perustavaa juttua tekisin toisinpäin ja jotain en olleskaan.
Mutta siihen tarvitsisinkin jonkun extrapitkän korin jota ei kukaan valmistaja käytä.

Mutta jos olisi joku 50 tonnia rahaa laittaa matka-autoon niin olisihan siinä kynnenaluset tikkuja täynnä kun miettisi sitä tarkoituksenmukaisu utta sitten

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View