Tekniikkakeskustelut > Projektit

Retkeilyauto Saksasta verottomana Suomeen?

<< < (6/8) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.05.2020     kello on 08:08 ---Itse tekisin huolellisen vertailun, jotta kannattaisiko kuitenkin ostaa valmis peli eikä rakennella.

Ammattimies saattaa tehdä oikeilla materiaaleilla paremmankin kuin tehdasvalmisteinen on, kun ei säästä väärissä paikoissa. Yleensä se kuitenkin on toisin päin.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, ei itse tehtynä vaan teetettynä. Itse pääsisi vaikuttamaan "sisältöön", nuot tehdastekoiset on kompromissejä joihin yritetään saada mahdollisemman laaja käyttäjäkunta mahtumaan.

Teettäisi kahdelle henkilölle ja täysin kaasuttoman, liesi voisi olla kaasulla ja patruunamallinen jos ei löytyisi vaihtoehtoa järkevään hintaan, ei edes 5 kg:n pullolla oleva.

Kunnon suihkutilalla varustettu, joka sijaitsisi muualla kuin auton keskikohdassa jossa se pääosin kaikissa markkinoilla olevissa nykyisin on ( jossa se vie tolokuttoman paljon tilaa ja tekee autosta "tukkoisen/ahtaan" ) . . . elikkä peränurkassa WC:n kera . . . 

Auto olisi retkeilyauto eikä pakettiauto/retkeilyauto/perheauto yhdistelmä sillä onhan eninosa matkailuautoistakin tehty 90% ainoastaan maitkailuun niin miksi ei retkeilyautokin vain "retkeilyyn" ? .

Alustan hankinta mietityttää,  itse korin sisustaminen/varustaminen jäisi ammattilaisille . . .  Aurinkopaneelit nestekiertolämmityk set lattialämmityksellä jne jne . . . 

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 28.05.2020     kello on 20:39 ---Juu, ei itse tehtynä vaan teetettynä. Itse pääsisi vaikuttamaan "sisältöön", nuot tehdastekoiset on kompromissejä joihin yritetään saada mahdollisemman laaja käyttäjäkunta mahtumaan.

Teettäisi kahdelle henkilölle ja täysin kaasuttoman, liesi voisi olla kaasulla ja patruunamallinen jos ei löytyisi vaihtoehtoa järkevään hintaan, ei edes 5 kg:n pullolla oleva.

Kunnon suihkutilalla varustettu, joka sijaitsisi muualla kuin auton keskikohdassa jossa se pääosin kaikissa markkinoilla olevissa nykyisin on ( jossa se vie tolokuttoman paljon tilaa ja tekee autosta "tukkoisen/ahtaan" ) . . . elikkä peränurkassa WC:n kera . . . 

Auto olisi retkeilyauto eikä pakettiauto/retkeilyauto/perheauto yhdistelmä sillä onhan eninosa matkailuautoistakin tehty 90% ainoastaan maitkailuun niin miksi ei retkeilyautokin vain "retkeilyyn" ? .

Alustan hankinta mietityttää,  itse korin sisustaminen/varustaminen jäisi ammattilaisille . . .  Aurinkopaneelit nestekiertolämmityk set lattialämmityksellä jne jne . . .

--- Lainaus päättyy ---
Ei ihan avaudu miten tuon pohjartkaisun ajattelit? Mihin sänky? Olisiko kulku vessaan sisältä vai takaovista ulkoa? Sänky ei varmaan tuollaisessa setupissa voi olla koko ajan valmiina?

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 28.05.2020     kello on 20:57 ---Ei ihan avaudu miten tuon pohjartkaisun ajattelit? Mihin sänky? Olisiko kulku vessaan sisältä vai takaovista ulkoa? Sänky ei varmaan tuollaisessa setupissa voi olla koko ajan valmiina?

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta lähdetään liikenteeseen, pari"sohva" yhdenistuttavaksi jolloin istuin osa kapenee ja antaa lisätilaa asumiseen ja sänky ~120cm tai kapeempi jonka jalkopää on peräänpäin (sänky olisi kapeampi jalkopäästä ehkä 80cm) ja sen päälle 80cm sänky joka lienee minimi mikä voisi olla käyttökelpoisen sängyn leveys ?
. Niiden muutosten myötä lattiatila kasvaa ja antaa tilavuuden tunnetta. Monta muutakin muutosta mutta tuosta pääsee "pähkäileen" mistä kyse . . .

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 28.05.2020     kello on 21:54 ---

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Tuosta lähdetään liikenteeseen, pari"sohva" yhdenistuttavaksi jolloin istuin osa kapenee ja antaa lisätilaa asumiseen ja sänky ~120cm tai kapeempi jonka jalkopää on peräänpäin (sänky olisi kapeampi jalkopäästä ehkä 80cm) ja sen päälle 80cm sänky joka lienee minimi mikä voisi olla käyttökelpoisen sängyn leveys ?
. Niiden muutosten myötä lattiatila kasvaa ja antaa tilavuuden tunnetta. Monta muutakin muutosta mutta tuosta pääsee "pähkäileen" mistä kyse . . .

--- Lainaus päättyy ---
Ahtaalta vaikuttaa vessa ja silti tuo sänkykin täytyy olla kai alle 120cm. En puhuisi enää mistään kahden hengen autosta..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 28.05.2020     kello on 22:08 ---Ahtaalta vaikuttaa vessa ja silti tuo sänkykin täytyy olla kai alle 120cm. En puhuisi enää mistään kahden hengen autosta..

--- Lainaus päättyy ---
Minusta tuo näytti toimivalta....

Mulle kävis vaikka kerrossängyt, niin olisi hiukka leveämpi sänky yhdelle. Vessakin voisi silloin olla leveämpi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View