Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Onko tällaisesta suojapeitteestä mihinkään?
Kumisimo:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 2.12.2019 kello on 13:09 --- näin on mutta onko varmasti hiiri vapaa , yhden talven oli kylmä varastossa ja heti hiiret autossa eikä ollut mitään syötävää , eli vahinkoa tuli oli patjia tyynyt syöty ja rakennettu pesää, kysyn vuokraajalta syksyllä on varmaan eläin vapaa kyllä oli vastaus, mutta en pyytänyt kirjallisena niin eipä korvauksia, oli viimeinen kun oli sisällä, ulkona ei koskaan murheita. Eli ulkona on ja pysyy eikö kulkimet ole ulkokäyttöön tehty ja tarkoitettu.
--- Lainaus päättyy ---
Ja ulkonahan hiiriä ei ole lainkaan, ok.
Sulla on jossain reikiä jos hiiret menee tupaan, liekö ovi kiero, verkot puuttuu korvausilma-aukoista tms...
88k5:
Jos herkut haisee ulos asti, niin hiiri vaikka kalvaa puuta, johtoja, kumia tilaa tehdäkseen. Muoviverkot ei pidättele ja magneettikin maistuu..
megaman:
Etuteltassa on joskus ollut papanoita, sisällä ei koskaan. Eivät ilmeisesti pääse ja hyvä niin. Mulla on karkottimet teltassa ja vaunun alla.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/silvatronic-duo-repeller-2-kpl-sahkoinen-hiiren-ja-rotankarkotin
Toimii paremmin kuin viiden euron vastaavat.
Kumisimo:
Mulla on ollut teräsverkot niin vaunuissa kuin autoissakin alustan korvausilma-aukoissa mutta eipä ole hiiriäkään näkynyt vaikka on kalut olleet hallissa talviseisonnassa.
hidas muttasilti edelläsi:
--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo - 2.12.2019 kello on 15:50 ---Mulla on ollut teräsverkot niin vaunuissa kuin autoissakin alustan korvausilma-aukoissa mutta eipä ole hiiriäkään näkynyt vaikka on kalut olleet hallissa talviseisonnassa.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen niin aloittelija (2 viikkoa ekan omistanut ja 5 kertaa käynyt sisällä) näissä asuntoautoihin liittyvissä jutuissa, että voisko joku kertoa mistä lähtisin etsimään korvausilma-aukkoja? Voisin ne tarkistaa hiirulaisten takia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta