Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Onko tällaisesta suojapeitteestä mihinkään?

<< < (7/10) > >>

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo -  2.12.2019     kello on 15:30 ---Ja ulkonahan  hiiriä ei ole lainkaan, ok.
Sulla on jossain reikiä jos hiiret menee tupaan, liekö ovi kiero, verkot puuttuu korvausilma-aukoista  tms...

--- Lainaus päättyy ---
ei ollut reikiä, ovi ei kiero ja verkot messinkiä, olivathan tulleet konehuoneen puolelta josta piuhat tupaan et sillai , ja onhan ulkona hiiriä mut ku ei pidä pellonlaidassa tahi navetan vierustalla niin ovat pysyneet ulkosalla  jossa saavat mellastaa mielin määrin .

Laaga:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi -  2.12.2019     kello on 16:31 ---Itse olen niin aloittelija (2 viikkoa ekan omistanut ja 5 kertaa käynyt sisällä) näissä asuntoautoihin liittyvissä jutuissa, että voisko joku kertoa mistä lähtisin etsimään korvausilma-aukkoja? Voisin ne tarkistaa hiirulaisten takia.

--- Lainaus päättyy ---
Korvausilma-aukot ovat usein lämmityputkien alla/vieressä seinän lähellä sohvien alla myös vuoteenalla niitä todennäköisesti on, lämmityslaitteen lähellä. Usein ne ovat muovista valmistetuilla ritilöillä varustettuna.

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Laaga -  2.12.2019     kello on 19:54 ---Korvausilma-aukot ovat usein lämmityputkien alla/vieressä seinän lähellä sohvien alla myös vuoteenalla niitä todennäköisesti on, lämmityslaitteen lähellä. Usein ne ovat muovista valmistetuilla ritilöillä varustettuna.

--- Lainaus päättyy ---

No ni pitääpä mennä tutkimaan.

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi -  2.12.2019     kello on 13:32 ---Puu olis tietenkin yksi vaihtoehto mutta mites finnfoam? 600 x 2500 mm kokoinen levy maksaa reilu 8e ja siitä sais tehtyä 60cm korkean näppärästi ja se olis kevyt, vesitiivis ja homehtumaton.

--- Lainaus päättyy ---

Hahmottelin tuossa vähän minkälainen tuosta pressun alle tulevasta tuesta voisi tulla jos sen 50mm finnfoam levystä tekisi. Jos tollaset päätän tehdä niin pitää myös miettiä miten tuon korkeuden kanssa tekee kun mulla on alkovimallinen auto niin katto ei ole tasainen. Noista tukijaloista pitää varmaan tehdä paljon pidemmät, että tuolla virityksellä on mitään toivoa pysyä pystyssä.

T-Cat:
Noihin joudut tekemään myös pitkittäis tuet jotka sitovat nuo kaikki yhteen. Helpompi taitais olla tehdä laudasta kuten itse tein.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View