Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Onko tällaisesta suojapeitteestä mihinkään?

<< < (7/10) > >>

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo -  2.12.2019     kello on 15:30 ---Ja ulkonahan  hiiriä ei ole lainkaan, ok.
Sulla on jossain reikiä jos hiiret menee tupaan, liekö ovi kiero, verkot puuttuu korvausilma-aukoista  tms...

--- Lainaus päättyy ---
ei ollut reikiä, ovi ei kiero ja verkot messinkiä, olivathan tulleet konehuoneen puolelta josta piuhat tupaan et sillai , ja onhan ulkona hiiriä mut ku ei pidä pellonlaidassa tahi navetan vierustalla niin ovat pysyneet ulkosalla  jossa saavat mellastaa mielin määrin .

Laaga:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi -  2.12.2019     kello on 16:31 ---Itse olen niin aloittelija (2 viikkoa ekan omistanut ja 5 kertaa käynyt sisällä) näissä asuntoautoihin liittyvissä jutuissa, että voisko joku kertoa mistä lähtisin etsimään korvausilma-aukkoja? Voisin ne tarkistaa hiirulaisten takia.

--- Lainaus päättyy ---
Korvausilma-aukot ovat usein lämmityputkien alla/vieressä seinän lähellä sohvien alla myös vuoteenalla niitä todennäköisesti on, lämmityslaitteen lähellä. Usein ne ovat muovista valmistetuilla ritilöillä varustettuna.

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Laaga -  2.12.2019     kello on 19:54 ---Korvausilma-aukot ovat usein lämmityputkien alla/vieressä seinän lähellä sohvien alla myös vuoteenalla niitä todennäköisesti on, lämmityslaitteen lähellä. Usein ne ovat muovista valmistetuilla ritilöillä varustettuna.

--- Lainaus päättyy ---

No ni pitääpä mennä tutkimaan.

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi -  2.12.2019     kello on 13:32 ---Puu olis tietenkin yksi vaihtoehto mutta mites finnfoam? 600 x 2500 mm kokoinen levy maksaa reilu 8e ja siitä sais tehtyä 60cm korkean näppärästi ja se olis kevyt, vesitiivis ja homehtumaton.

--- Lainaus päättyy ---